Arkadaşlar nolur bakın neden hep aynı rüyayı görüyorum ben?

Rüyamda sürekli derslerden kaldığımı görüyorum 1 dönem derslere katılmamışım ve kalmışım. Hep aynı rüya bir kerede değil kaç kare görüyorum bunu. Kaç kere hep gitmek istiyorum ama gidemiyorum ve sonunda kalıyorum derslerden. Arkadaşlarımda bana derslerden kaldın, okuldan atıldın diye haber veriyorlar sonra uyanıyorum ve öyle bir rahatlıyorum ki anlatamam. Rüyalar bana sanki gerçekmiş gibi geliyor. Üstelik daha yeni mezun oldum. Neden böyle rüyalar görüyorum sizce?
Arkadaşlar nolur bakın neden hep aynı rüyayı görüyorum ben?
Cevapla