Akrep kadınlarından nefret ediyorum. bu burcun neyine sempati duyuyosunuz?

aşırı manipülasyoncular. bunların derin tutkuları çok yanlış çalışıyor. mantık denen bir şey yok. herşeye duygusal kafayla bakıyorlar. bir şey desen, 10 yıl önceki güncelliğini yitirmiş eski bilgiyi senin yüzüne vurmaya çalışıyorlar manipüle etmek için şöyle şöyle demiştin diyerek. aşırı itici ve toksik bir olay. katil olmamak elde değil. ben de su burcuyum ama bunlardan nefret ediyorum.

Akrep kadınlarından nefret ediyorum. bu burcun neyine sempati duyuyosunuz?
Cevapla