Bazen rüyamda bebeğim oluyor ve kalkınca onu çok özlüyorum?

Bi kaç kere rüyamda çocuk sevmiştim bazılarını hala çok net hatırlıyorum benimlerdi hepsi kalkınca ağlayasım geldi hiç uyanmamak falan istedim o kadar tatlılardı ki neden böyle rüyalar görüyorum ben çok üzülüyorum rüya olduğu için
Bazen rüyamda bebeğim oluyor ve kalkınca onu çok özlüyorum?
Cevapla