Uzaya çıksanız kaç gün kalırdınız?

Yer çekimi yok, bütün gün uzay aracın içinde havada durmak biraz zor gelebilir..

Eğlenceli olabilir 😃

3 gün kalırdım ben 😃

#Astroloji&Burçlar

#Braveheart

Güncellemeler
1 yıl
Soru etiketi karıştı bea 🙄
Uzaya çıksanız kaç gün kalırdınız?
Cevapla