Balık erkekleri niye bu kadar egoist?

Güzel özelliklerini gözüme gözüme sokuyolar. En iyisi benimmmm dermiş gibi. ://

Ama asla bana yazmıyolar , yazıyomuş gibi davranıyolar ;)

Ben sempatiğim , sen soğuksunnn ben seviliyorum sen sevilmezsin iması. Nedir bu ya. Kadın kadına mıyız sanki? Kıskandırma çabası niye?

Balık erkekleri niye bu kadar egoist?
Cevapla