Çıkacağınız kişiyi burcuna göre mi değerlendiriyorsunuz?

Mesela tanıştığım kızlar kimisi ilk mesleğimi sorarken, kimisi ilk burcumu soruyor, burç önemli heralde seçerek alıyor. Neyse herkes kendi burç grubundan biriyle evlencek ya da çıkacak diye bişey mi var? Toprak grubu toprak grubuyla çıksın ya da su grubu. Böyle saçmalık niye. Belki alakası olmayan burç onu tamamlar? Evlenenler çevrenizde hep yakın burçlar mı. Aynı grup mu?

Çevremde evlenenler aynı burç grubundan topraksa toprak
Topraksa su oluyor suysa ateş
Alakası yok uydurmuşlar bişey 😄
Doğum haritası daha önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Çapkınsın diyorlar, Bir senedir sevgilim yok. Napsın bu Yaylar. Yay burcu çapkın demişler de. Yok öyle ya mağ
Çıkacağınız kişiyi burcuna göre mi değerlendiriyorsunuz?
Cevapla