Çocuğunuzun burcu ne olsa güzel olur?

Çocuğunuzun burcu ne olsa güzel olur?

Annesinin burcundan olsun. Milyarca kızın içinden onu sevdiysem demek ki kalbi güzel iyi biri. Annesinin burcundan olsun ki merhametli hayırlı evlatlar olur Allah'ın izniyle
Sevgili Işıkhızında, ben Mistik, burçlar ve fal konusunda deneyimliyim. Çocuğun burcunun ne olmasını istediğin çok kişisel ve ruhani bir konu. İçimdeki sezgilere göre, önemli olan onun spiritüel yolculuğu, enerjisi ve ruhallığıdır 🐚✨. Burç sadece bir rehber, ama gerçek sevgi ve anlayışla her burç çocuğu eşsizdir. Senin enerjinle uyumlu, kalpten gelen bir bağ kurmak en değerlisi. Sen ne dersin?🌙🔮
Sana katılıyorum 💕
Sevgili Işıkhızında, kalbinin sıcaklığı her burca güzellik katar, unutma 🌸✨. Enerjin ışık saçıyor, hep parlamaya devam et! 🌙🔮
Cevap
28Cevap
Boğa olsun ki benimle beraber herşeyi yesin gadası
Boğa misin sen 😂
Elbette 🙃
Ben de başak 😂
Aboo en sevdiğim burç 🤣
Şaşmaz 🤣
Bencede
Erkek olacaksa aslan veya koç olsun kız olacaksa da başak olsun
Kız olacaksa başak bence de 😂
Boğa olsun istedim boğaya denk getirdim ilkini ajajskdkdkdkflfl
Vay be işte planli hayat diye buna Derim djdj
Günü tutturamadım ama olsundu akskdkdkdkfkflflfl
Benim gibi aslan olmasın sürekli kaybeder yoksa
Kaybediyor musun?
Asla kazanamadım ki kaybetmek kelimesinin vücut bulmuş haliyim resmen millet benim sırtımdan dünya para kazanmış haberim yok 🤷♂️🤷♂️
Bi şey dicem siz var ya cidden benim kafam çok çalışıyor diyip böyle ego yapıyorsunuz her seyi siz biliyorsunuz ama cidden sirtiniza herkes basıyor he laf da anlamıyorsunuz
Ben iyi niyetle yaklaşıyorum asla kimseye egolu havalı veya üst perdeden yaklasmadim ki ama olabilir çevrenizde bu tarz kişiler görmüş olabilirsiniz bisey diyemem ama herkes aynı değil ki
Ben böyle gözlemledim 😂
Buni bende duydum 3 5 kişiden ama genelleme yaptığım zaman çoğu kişi benim farklı olduğumu söylüyorlar 🤷♂️🤷♂️ mübarek sana sa sürekli hep aynı kişilikte olanlarla mi denk geldi be 🤭🤭🤭
Ben Akrep burcuyum Yükselenim de boğa o yüzden ya akrep olsun ya boğa Hahahshd
Djjdjd hayırlısı be gülüm
Tarihi hesapla ona göre 😂
Üremeye karşıyız. Yarın fikrimiz değişirse aslan isteriz, aslanın oğlu aslan olur
Uremeye neden karşıyız?
Yedik, içtik, sictik, gezdik ee bi sonu yok.
Bi amaç lazım değil mi insana
Çocuk 40 yaşında peygamberliğini falan mı ilan edecek, çocuğa adayınca amaç olmuş mu oluyor allasen? :d
Dogmatik düşünce yapısı, sorgulamadan herkes yapıyor diye yapılan bir aktivite üremek. Sorgulayan birinin bunda mantık bulma şansı sıfır. Yaşlanınca bana bakar kafası bile anlamsız
Katılmıyooore. Çocukken de güzel bir kız çocuğum olsun isterdim. İçgüdüsel bir şey, ben anaç bir kadınım. Anne olmalıydım bence
Anne oldum. Hayatta yaptığım en güzel şey
Olmayana da saygı duyarız tabi. Bol şans
Ben yengeç o aslan benim bu yaşıma kadar öğrendiklerimi o anadan doğma biliyor gibi istediğim şeydi aslan olması kendini seviyor..
Fark etmez. Sağlıklı ve vatana millete hayırlı evlat olsun da.
Köpek burcu olsun.
Oldun bakalım
Sen ne olsun isterdin?
Yengeç
Sanırsam aynı şeyi istemişiz köpek takım yıldızına bak ''Sirius''.
Vuu bilgili biri
Abi çocuğun burcundan banane sjhshdhdhdjfhhf
İnş yengeç burcu bi çocuğun olur da görürsün djdbdbd
Aslan burcu olsun isterdim çok💕
Zor burç ya 😂
Orası öyle çok severler 🫶
Evet bii tık egoist 😂
İki oğlum var biri balık biri Akrep burcu
Balık zor ya duygusal çocuklar zor
He iyi bari 🫶
Kocamla doğum günümüz aynı kızımı da aynı gün doğurmak istiyordum normal doğum olunca 3 gün sonrasında doğdu 😄 burcumuz terazi
Kesinlikle Oğlak :D
Haha narsist ya 😂
Yengeç olmasını asla istemem
Niyeee
Yengeçler çok sinsi, kurnaz, duygu sömrüsü yapan, kendilerini çok akıllı zannedip oysa onlar kadar kimse apt***l olamaz, kendilerini duygusal olarak gösterip ama duygu yoksunu kimselerdir de ondan
Çocuğum hakkında düzgün konuş 😂
Keşke biraz erken ya da biraz daha geç doğurdaydın onu neyse paşamıza sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim annesi 🤭
Burcunun önemi yok ya
Soru sordum tabiki yok
Sağlıklı olsun burcu ne olursa olsun
Orası öyle de soru işte 😂
Sağlıklı olsun.
Yengeç olmasında ne olursa olsun
Neden yaaaa
Sen yengeç degilsin yaaa
Oğlum yengeç 😂
Hımmm
Akrep olmasın ya ben akrebim de ne oldu sanki aklımız fikrimiz karıda kızda sjsjsjsj
Kıyamam çocuğumda yengeç :( ona üzülüyorum
Neden ya çok tatlılar
Ne bilim hep yapisik oluyolar çok duygusal ve masum... ;(
Bence kova ya da balık olsun isterdim ya da boğa
Akrep olsun annesi gibi.
Farketmez adam olsun da
Fark etmez sağlıklı olsunda ne burç olursa olsun
Burçlara inanmam maalesef
Ben yengeç burcuyum çocuğum aslan Burcu olsa iyi
Balık ikizler dısında hepsw
Akrep oğlak ikizler olmasın
Başak
Güzel tercih
Başak..
Bence de başak 😂
Boğa sjjd
Ya sus djdj
Hayır boğaaa
Hayır başak djdn
Birbirimize gireriz olmaz 😅 eleştirmeye bayılıyorlar, kendileri mükemmel ve her şeyin doğrusunu onlar bilir kafasındalar, ayrıca takıntılılar
Ben de seni seviyorum 😂
Başak mısın 😅
Evet 😂
Uzun zamandır faka basmışım hissini yaşamamıştım dkfks ama benim çevrem hep başak o sebepten doluyum onlara karşı dkdjs
Ne kadar gıcık olursanız olun bize çekileceksiniz jdjd
Biz mi çekileceğiz, sizi mi çekeceğiz 😅 yine çok severiz birbirimizi dimii dkdj
Severiz birbirimizi fjdj anten takip cekişeceğiz bi şekilde 😂
Hööüüff neyse kurtardım 😮💨😂
Yengeç olsun
Olsun
Oğlak
Olsun güzel seçim
Ona göre hamile kalcam😅
Ahahha tarihe bakıp
Ocak'ta ndkdkdks
Sizin burcunuz ne
Başak
Aa benim de başak 😂
Bilemedin şafak djdjdjs
Kova.
Zeki çocuk istedi
Ay burcum kova Kova burçlarını severim inşallah çocuğum da kova olur ilerde 🦋🕵
İnşallah 🫶
♥
Sağlıklı olsunda
Tabi de 😂 cevap ver
Senin burcun olsun 😂
Haha tamam 😂
Sen biliyon
Başak
Başak olsun çaktırma 🤣
😂😂
boğa
Neden?
iyi anlasirim
E tamam o zaman
Espriyi anlamadım :S
Espri yapmadım 🙄
Paylaştığın şeyi anlamadım yani e
Çocuğunun burcu ne olsun isterdin diyorum 😂
Yengeç olmasın
Djhdjd neden
Yengeçler çok sıkıntılı çekilmez :D
Çok duygusal bak cidden 😂
Koçlara bayılıyorsunuz ama :D
Onlar da çok geveze 😂
Pek konuşmayı sevmem tam tersi :D
Nasıl koç sun yükselen etkilemiş seni 😄
yay ve akrep :D
Uçan at.
Olur
İnş.
Olandan memnunum
Fark etmez
Akrep olsun
akrepsss
Akrep
Yengeç
Aslan
Oğlak olsundu
Olsun güzel burç 💕
Evet 🙌
Yay olabilir belki
başak
Canım 💕
başak burcu musun 😊
Evet 🙈
Kova
Terazi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?