Depremden hemen önce acayip bir rüya gördüm korkunçtu, rüyalardan korkmalı mıyız?

Rüyadaydım: İstanbul'a başka bir evden bakıyordum. Ve gökyüzünden bombalar yağıyordu. Savaş vardı ve İstanbul'u vuruyorlardı. Etraf kıyamet alanıydı adeta ve İstanbul alev topuna dönmüştü. Ben bulunduğum evden ne olduğunu anlamak için haberlere saldırmıştım. Hayat bitmiş gibi haber bile bulamıyordum bunun ne olduğuna dair. Ve korkarak etrafımdaki kişilere burayı da vuracaklardır, yer altına sığınaklar kazabilir miyiz diye soruyordum korkuyla. Tam o sırada annem beni uykudan seslerken deprem başladı. Daha rüyamın etkisinden çıkamadan hayat üçgeni yaparken buldum kendimi. Rüyam 10 sn sürmüş olsa +10 sn de deprem sürmüştü. Max 20sn de öteki aleme gidip gidip geldim.

Depremden hemen önce acayip bir rüya gördüm korkunçtu, rüyalardan korkmalı mıyız?
Cevapla