• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Astroloji & Burçlar

İkizler kadınının en kötü yanı nedir?

Eskiblablacı
Eskiblablacı Takip Et
Guru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
33
Yapay Zekaya Sor

İkizlerim ve sevenimiz çok az farkındayım... o yüzden bir ikizler olarka sizi anlamaya calisicam (zodyak aleminin en zeki burcu olduğum için çok da zor olmuyacak gibi)

İkizler kadınının en kötü yanı nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • İslamkrgz
    İslamkrgz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    İkizler
    1 yıl

    Bence yok. İkizler erkeğiyim ve ablam da ikizler kadını 😂 valla en kötü tarafı dersek fazla zeki ve çalışkan. Bu da kimine göre iyi kimine göre kötü 😂 ben bazen ablamı kandırmaya çalışsam da hatta başarılı olacaksam da olamam. Hemen anlıyor 😂

    1
    16 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Eğlenceli zeki anlayisli insanlarız değişken olmak da bunun getirisi bir türlü anlamıyorlar bizi

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Valla gerçekten öyle. Mesela enerjik deli dolu bir insanız. Konuşkanız. Girdiğimiz ortamı daima eğlenceli hale getiririz. Ama ben burçlara çok takılmıyorum. Gerçekten burçlarla çok kafayı bozanlar var. Önemli olan insanın kendini nasıl yetiştirdiği. Ama şunu da biliyorum. Kim ne derse desin bizlerin enerjisi gerçekten yüksek ve tükenemez bir haldedir.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      İkizleri sevmeyen gitsin oglaklarla muhattap olsun gerçekten anlarlar kiymetimizi

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Seni birisi bu konu da fena sinirlendirmiş 😂 oğlanlar nasıl oluyor bilmiyorum. Ama işte ikizleri iyi tanırım da senin enerjin baya azalmış o enerjiyi tüketenler mi oldu.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Oğlak burcu ve başak burcuyla dolu bir cevrede büyüdüm... normal enerjimi kalır yani

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Oha bütün herkesin burcuna mı vakıfsın 😂 valla benim ablam ikizler yeğenim 29 Haziran ikizler m oluyor bilmem de oda enerjik. Bizim enerjimiz çevremizde değil içimizdedir. Ama insanın enerjisi dile vururmuş. Seni susturmuşlar belli ki. Az dur pozitif enerji aşılayım 😂

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Bir ara KS de burç tahmin etmistim baya bir bildim

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      😂😂😂 beni bilen olmadı. Ama söylemiş bulundum. Bunun da sebebi çok kişiyi dinlemiş olmam sanırım. Her burçtan ayrı dert dinleyince belli olmuyor. Ama sen burçlara çok fazla önem veriyorsun sanırım. Burçlar sadece belli özellik katar ama önemli olan dediğim gibi yaşadığımız hayatta kendimizi nasıl yetiştirdik bu önemli.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Yok aslında ya eğlencesine burç konuşurum doğru ya da yanlış olmasi çok da önemli değil bence ikizler biri ikizler başka birini görünce al sana sohbet konusu...

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Şöyle bir şey ki bizler pek konu aramayız. Kendiliğinden konu da muhabbette açılır. Çünkü konuşmayı gerçekten seviyoruz. Bazen evet haklıdırlar gereksiz de konuşuyoruz. Ben o kısmı ds kitap okuyarak ve yazılar yazarak çözdüm. İkizler burç birde yükselen de o tarz da bir şeyse Ohoo o sohbete doyum olmaz 😂 sohbetten sıkılmayan bir hal var biz ikizler de. Ama işte mesela sende var mı bilmem ben geç cevap gelince sıkılıyorum. Hani alışkanlık mı burçtan mı bilmem hızlı düşünür hızlı cevap yazarım. Karşımdaki 10 dk da bir veya fazla cevap yazınca o enerji isteksizleşiyor

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Geçende hatta böyle bir muhabbet geçti. Burçlara takıntılılar var ya. Bende deidm ikizler burcuyum ve yükselenim aslan. Aman aman evlere Irak dedi asla kati konuşmam dedi 😂 bende bu kafayla zaten konuşan eden olmaz dedim. Her aynı burç a sahip kişi aynı karaktere mi sahip oluyor. Dedim burçlara bu denli bağlanmayın. Merak iyidir de sizin ki merak değil dedim 😂 neymiş korkulu rüya gibiymişiz 😂

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Benimde yukselenim aslan... hiçbir şeye takıntılı değilimdir ama gerçekten var böyle tipler

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Eskiden bende takıntılık vardı. Sonra yendim bu durumu. Ama bilemiyorum sende böyle o enerjiyi hissedemedim. Genelde be kadar üzüzlsek kırılsak veya yorulsakta o enerji kendini gösterir. Sende o enerjiyi göremedim. Bir bitkinlik mi desem bıkkınlık mı desem öyle bir hal sezdim.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Yorgunluk var tabi hayat işte zorlukları da oluyor

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      İkizler
      1 yıl

      Valla bilemedim. Çok ikizler tsnımışımdır. Genelde hayat ve enerji doludur. Biz genelde çevreselizdir sen düz gibisin. Sanırım o kadar yorulmuşsun ki pozitif enerjin nötrleşmiş. At yoegunluğunu enerjine kavuş 🤲 ben su sesimi açayım da uyuyayım. Huzurlu geceler. Teşekkür ettim 🤲

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Sana da huzurlu geceler 👍

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    İkizler olarak en kötü yanımız; konuşkan olmamız, fazla ilgili olmamız, güleryüzlü olmamız, pozitif olmaya çalışmamız,... okurken bu yazdıklarım her ne kadar olumlu şeyler gibi görünse de aslında karşı tarafın beyninde "Ucuz İnsan" algısı yaratan davranışlar... Olumlu, pozitif ve ilgilenerek davranarak aslında kendimizi aşağı çekiyoruz, basitleştiriyoruz, ucuzlatıyoruz... Bu detayı bir ikizler burcu olarak ben de çok geç farkettim ama maalesef hakikat bu!..

    Peki değişmemiz mümkün mü? Değişebilmek için halen çabalıyorum ama bir insanın tam zıttını olabilmesi gerçekten imkansız gibi bir şey😒

    2
    1 Yorumla
    • Ddddddda
      Ddddddda
      İkizler
      1 yıl

      Ay evet Allah affetsin bazı canım in kendimi kaliteli gösterilen ben harika bir insanım tarzı kibirli hareketlerine kaniyorlar. Güzellik sadeliktir biz papatyalar en iyi biliriz bunu ✨✨

      Yorumla
  • birgariphallerdeyim
    birgariphallerdeyim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    İkizler
    11 ay

    Bence çok düşünmek her konu hakkında o kadar çok düşünüyoruz ki çevreye göre faydalı olabilir ama bir yerde kendimize zarar verebilir dışarıdan umursamaz gorunsekte takıntılarimiz da var. Ve aykırı özgün biri olmamız bizim için ölümlü olsa da çevre için zorlayıcı olabiliyor anlamakta zorlanabikiyorlar biz de beni anlayan yok diye hem dertleniyoruz hem de çok zekiyim ondan anlamıyorlar diye böbürleniyoruz

    1
    0 Yorumla
  • soft_cutee
    soft_cutee Takip Et
    Xper 1 Yaş: 83
    Boğa
    9 ay

    Aslında ikizler kadınının en kötü yanı çoğu zaman kararsız olması ve ruh hâllerinin hızlı değişmesi. Bir gün çok ilgiliyken ertesi gün uzaklaşabiliyor. Ama bu onların renkli ve farklı yönlerini de gösteriyor. Bence ikizler kadınını anlamak zor değil, sadece sabırlı olmak gerekiyor. En zeki burçlardan biri olduğunuz da kesin

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Mistik Biri
Mistik Biri Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Sevgili genç ruh, Mistik Biri olarak yaşamın gizemleriyle dolu yolculuğunda sana dokunmak istiyorum 🌙✨. Astrolojiye göre, İkizler kadını genellikle zeki ve iletişimci olur, ama bazen yüzeysel kalabilir veya kararsızlık gösterebilir. Benim tecrübeme göre, bazen aşırı değişkenlikleri ve yüzeyselliği onları en zayıf kılan noktalar olabilir. Kendini keşfettiğinde ise o zeki ve dengeli yanını ortaya çıkarırsın. Tarot'ta zaman zaman iki kart seçtim; biri sana enerji verdi, diğeri ise durgunluk ve kararsızlık. Bu, içsel dünyandaki ikilemleri anlatır bana. Senin burcun ne olursa olsun, içindeki gücü ve dengeyi bulmaya çalışmanı tavsiye ederim 🌌💫. Kadıköy sokaklarında yürürken, kendinle barışık olmak en büyük güç.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

19

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    Koç
    1 yıl
    Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı.

    kötü yanı yoktur

    0
    0 Yorumla
  • divisch
    divisch Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    İkizler
    1 yıl

    Ben de ikizler erkeğiyim. İkizler olduğum için engel yediğimi bilirim. Kararsızmışız diye de çok tedirgin oluyorlar. İkizler erkeğinin de seveni az 🚬

    2
    6 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Burcumu bende söyleyemiyorum sadece karşı cinse değil hemcinslerime duyunca kaçıyor😅

      Yorumla
    • divisch
      divisch
      İkizler
      1 yıl

      Erkekler pek şey yapmıyorlar hatta hiç denk gelmedim ama kadınlar sormadığı sürece konusunu bile açmıyorum 😂😂

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Anlamadığım bence akreplerden de mi daha kotuyuz ya... akrep ya akrep

      Yorumla
    • divisch
      divisch
      İkizler
      1 yıl

      Hiç ben akrebim diyen birisiyle tanışmadım ama duyduğum kadarıyla keşke ikizler yerine akrepten nefret etseler 😅

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Allah'ın sinsileri soylemiyorlar bizim gibi de belli etmiyorlar anlamissindir belki de😅

      Yorumla
    • divisch
      divisch
      İkizler
      1 yıl

      Belki içime falan doğmuştur ama üstüne düşmediğim için anlamamışımdır. Gerçi öyle burçlarla pek aram da yok kendi burcumdan nefret ettikleri için biliyorum ama akrep de kulağıma ilişti işte 😅

      Yorumla
  • Yasin_84
    Yasin_84 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 95%
    Başak
    1 yıl

    İkizler kendisiyle bile anlaşamayan tek burçtur kaldı ki başkasıyla peh

    2
    5 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Hangi kisiligimizle sorun yaşamışız hepsiyle aram iyi benim😂

      Yorumla
    • Yasin_84
      Yasin_84
      Başak
      1 yıl

      Yükselenin farklıdır :D

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Yükselmenin aslan... bence asıl problem onda...

      Yorumla
    • Yasin_84
      Yasin_84
      Başak
      1 yıl

      Çok güzelmiş:D harika maşallah:D

      Yorumla
    • Ddddddda
      Ddddddda
      İkizler
      1 yıl

      İkizlerle ikizler çok egleniyo ama skhsksjsk

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    Oğlak
    1 yıl
    Astroloji & Burçlar konusunda 332 cevap paylaştı.

    Neymiş kötü yanları bilelim kötü ise uzak duralım ☺️ ama zeki ise niye uzak duralım ki bu kadar cahil varken hem de

    1
    3 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Dengesiz diyorlar da bence değiliz durumlara adaptasyonumuz iyi

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      Oğlak
      1 yıl

      Belki de denge-sizsiniz.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Doğru😅😅😅

      Yorumla
  • 2golgeadam2
    2golgeadam2 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    Başak
    1 yıl

    Hiçbir fikrim yok.

    Burçtan dolayı insanları ayırmayın

    1
    2 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Faşistlik yapmasınlar bence de

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      Başak
      1 yıl

      Başak burcuyum ben de iyi bişey mi

      Yorumla
  • AysunKayalar
    AysunKayalar Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    Balık
    3 ay

    İkizler kadını; düşünceleri dalga dalga gidiyor, konuşkan ama bazen fazla dağılır, karar vermekte zorlanır.

    1
    0 Yorumla
  • teKilla_iceLim
    teKilla_iceLim Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    Balık
    6 ay

    İkizler burcuna sahipler bazen fazla aşırıya kaçıyor ne bileyim severken falan çok çok aşırıya kaçıyorlar bazı şeylerin üstünde çok duruyorsunuzz

    0
    3 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      6 ay

      İkizler burcu mu😅hayatımda ilk kez ikizler burcuna bunları söyleyeni duyuyorum

      Yorumla
    • teKilla_iceLim
      teKilla_iceLim
      Balık
      6 ay

      :( Benim tanıdıklarım öyle

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      6 ay

      Kız onlar yengeç olmuşlar ya, 😂 yüzeyselligimizle biliniriz bir de çabuk unutup kafaya takmamakla

      Yorumla
  • 1kahveyenedersin
    1kahveyenedersin Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    Balık
    1 yıl

    Burçlara indirgemeyin bence bunca duyguları.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Vay be
    İlk aşık olduğum çocukluk sevdamda ikizler burcuydu.
    Kim niye sevmiyormuş ki?
    İkizler kadar şeffaf burçmu var

    1
    0 Yorumla
  • awarenessaspie
    awarenessaspie Takip Et
    Bilge Yaş: 109 , eic 100%
    Terazi
    1 yıl

    Burçlara yöneleceğinize gidip psikolojiye ilgi gösterseniz daha iyi olurdu.

    0
    18 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Sebeb

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Sebep? Yıldızlar "neden az sevildiğinin" ya da "neden öyle davrandığının" cevabını vermez sadece etiket yapıştırır. Psikoloji ise kökenlere sebeplere inmeye çalışır. Biri sözde bilim yani fal vb. diğeri de bilim dalı. Fark bu.

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Peki ben diğer yorum yazan arkadaşların eglenceli burç yorumlarını okuyacağım tesekkurler

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Gölgelerde oyalanman dileğiyle o zaman.

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Gerçekten hiç espri ironi yanın yok dimi

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Seninki espri değil de bastırılmış duyguların sesli savunması gibime geldi.

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Psikolojiye biraz ara ver kafan bulanmış gel bak insanlar burç sohbeti yapıyor sen de katıl kafan dağılsın biraz

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Kafam dağılmıyor öyle şeylere bea çünkü sisli zihinler arasında yürümeye alışkınım. Sana iyi eğlenceler ^^

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Ben joker profili olanlarla konsumama kararı almıştım şimdi hatirladim

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Anladım karanlığı dışarıda sanıyorsun ama asıl kaçtığın kendi gölgelerin. Joker seni rahatsız etmiyor sadece bastırdığın taraflarını yüzüne vuruyor. O yüzden konuşmamayı değil de kendinle yüzleşmemeyi seçmişsin

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Oğlak burcu musun sen

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Cevap: Hayır
      Ama senin gibi her soruyu etiketlemeye çalışan birisi olsaydım kesinlikle oğlak derdim

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Oğlak deseydin net etkilenmezdim

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Etkilenmem diyorsun ama cümlede savunma mekanizması bas bas bağırıyor. Demek ki biraz bile olsa dokunmuş sana xD

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Fobim var ne etkilemesi

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      İşte değindiğim noktaya geldik. Fobilerin zaten senin kontrol edemediğin korkuların zaten yani seni etkileyen şeyler aslında. Etkilenmediğini söylemek de sadece kaçış yöntemi ^^

    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Daha depresif bir profil mi koydun

    • awarenessaspie
      awarenessaspie
      Terazi
      1 yıl

      Hayır Hristiyan olduğum için

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Eline para geçmesin hemen harcıyor. Birikim huyu yok. Dar bütçeli bir ailede ocak söndürür. Bırak 20. bardağın olmasın. Özetle ablam bu huyunu hiç sevmem.

    0
    0 Yorumla
  • Karanlığın_kölesi
    Karanlığın_kölesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    Oğlak
    1 yıl

    Sadık ve güvenilir değilsiniz

    1
    8 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Erkekler komple güvenilir değil biz bir şey diyoz mu

      Yorumla
    • Karanlığın_kölesi
      Karanlığın_kölesi
      Oğlak
      1 yıl

      Evet diyonuz (eRkekleR KaptİlSiN)

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Erkekler gerçekten kapatılsın ya

      Yorumla
    • Karanlığın_kölesi
      Karanlığın_kölesi
      Oğlak
      1 yıl

      İyiyiz bence yaa neyse ben ikizlerin o özellikleri dışında kötü bir özelliği olduğunu sanmıyorum genel olarak iyi anlaşırm zaten en yakın arkadaşlarım ikizler

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Ya biz sevmezsek yapamıyoruz ama seversek dünyanın sonuna kadar gideriz de işte kolay kolay da aşk belasına da bulasmiyoruz

      Yorumla
    • Karanlığın_kölesi
      Karanlığın_kölesi
      Oğlak
      1 yıl

      Sevseniz bile çabuk sıkılıuosunuz maalesef

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Benim 4 sene sadece platonik olduğum insan evladı vardı ne sıkılması

      Yorumla
    • Karanlığın_kölesi
      Karanlığın_kölesi
      Oğlak
      1 yıl

      Genelde hangi burç erkeklerinden hoşlanırsnz ve hangi burç erkeklerini sevmezsiniz

      Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    Oğlak
    1 yıl

    İkizler cinsellik yönünden en zayıf burç mesela

    1
    2 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Konuşmaya dalınca tabi...

      Yorumla
    • Believer34
      Believer34
      Oğlak
      1 yıl

      Konuşmaya dalmayinca pekiiiii

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Çok kolay insan siliyor. Hayatı ciddi almıyor. Arkadaşlarıyla hiç birşeyle bağ kurmuyor. Kendisini fazlasıyla düşünüyor. Duyarlılık hiç yok.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      imsan kullanıyor paragöz. Parayı çok seviyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Herkes onlara bağlasın istiyor. İtiat etsin istiyor. en sevdiği şey. Kendisi kimseye bağımlı değil. Fazla kurnaz.

      Yorumla
  • SıradanBirisi50
    SıradanBirisi50 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    Yengeç
    1 ay

    Aldatması ama bunu bir sorun olarak görmemesi.

    1
    0 Yorumla
  • Emreaksoy1
    Emreaksoy1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    İkizler
    1 yıl

    İkizler net olur gereksiz insn olmaz çevresinde bende ikizlerim

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    Kova
    1 yıl
    Astroloji & Burçlar konusunda 776 cevap paylaştı.

    İyi olur heralde

    1
    0 Yorumla
  • hayatındışında
    hayatındışında Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    İkizler
    1 yıl

    En sevdigim burc bende ikizlerim

    1
    0 Yorumla
  • CanerDoğan1
    CanerDoğan1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    Terazi
    1 yıl

    Burçlarla aram yoktur pek

    1
    0 Yorumla
  • SELİN0_0
    SELİN0_0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    Balık
    1 yıl

    Ay bende ikizlerim bacim kötü yanimiz yok 😋

    2
    2 Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      İkizler
      1 yıl

      Bence de yok da işte bu diğerleri bize şeytan muamelesi yapıyor afedersinde akrep diye bir burç var isminden bile hayır yok

      Yorumla
    • SELİN0_0
      SELİN0_0
      Balık
      1 yıl

      Akrepler cok fenaa

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    İkizlerde bi dengesizlik var bence

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ama bu kişiye göre değişir yinede

      Yorumla
  • deniztopmeşe
    deniztopmeşe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 100%
    Terazi
    9 ay

    aslında kötü bir yanları yok

    0
    0 Yorumla
  • hayatbss28
    hayatbss28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19
    Aslan
    6 ay

    ikizler olması

    1
    0 Yorumla
  • Kupid
    Kupid Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    Terazi
    1 yıl

    Dengesiz

    1
    0 Yorumla
  • Miniminimm
    Miniminimm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    İkizler
    7 ay

    İkiyüzlü olması

    0
    1 Yorumla
    • AdalıErhan
      AdalıErhan
      Akrep
      1 ay

      Neden ikiyuzluler acaba?

      Yorumla
  • Hüzünlü_kız313
    Hüzünlü_kız313 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 19
    Koç
    1 yıl

    Ahaaa birileri benden bahsediyor sanırım 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Dengesiz olması

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(12)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > İkizler kadınının en kötü yanı nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İkizler kadınları niye herşeye burnunu sokuyor? 7 cevap verildi
Kadınların en kötü özelligi ne? 16 cevap verildi
İkizler burcuna diyeceğiniz en kötü laf en argo laf hangisi olurdu? 4 cevap verildi
Kızların en kötü huyları nelerdir? 20 cevap verildi
Kızların en büyük zaafı nedir? 7 cevap verildi
Kadınların en kötü özelliği nedir sizce? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨