Ablam neden rüyasında beni kötü görüyor?

Lütfen okuyun... Arkadaşlar ablamla aramız çok iyidir her derdini dinlerim her zaman elimden geleni yaparım onun için o da en çok beni sevdiğini söyler bu hayatta bana çok düşkündür. Neyse morali bozuk olduğu zamanlarda onu korkutuyorlarmış ve hep ben de yanındaymışım ve ben hiç korkmuyomuşum bazen benim içime şeytan giriyormuş falan. Bunun nedeni nedir sizce? Zamanında büyük bi günah işledim tövbe ediyorum ama acaba ben günahlarımdan ötürü şeytanlaştım mı içime şeytan mı girdi çok üzülüyorum çok korkuyorum.
Ablam neden rüyasında beni kötü görüyor?
Cevapla