Kızlar, İşler Sürekli Ters Gidiyor, Üzerimde Bir Ağırlık Var Diyenler! 😩🧿 Yıldız Düşüklüğü Diye Bir Şey Var mı?

Selam KS Canları! 👋

Hayatta bazen sanki her şey üst üste gelir, değil mi? Ne yapsanız olmuyor gibi hissedersiniz, enerjiniz tükenir, sanki üzerinizde görünmez bir şanssızlık bulutu dolaşır... 😔 İşte tam bu durumlarda sıkça duyduğumuz o tabir: "Yıldız Düşüklüğü". 🧿

Peki nedir bu yıldız düşüklüğü? Halk arasında kişinin üzerinde dolaşan bir kısmetsizlik, enerji düşüklüğü, işlerinin sürekli ters gitmesi hali olarak biliniyor. Kimi nazar der, kimi negatif enerji, kimi de bunun psikolojik olduğunu veya sadece batıl bir inanç olduğunu düşünür. 🤔

Şimdi sıra sizde! Gelin konuşalım: 👇

Siz yıldız düşüklüğüne inanıyor musunuz?
Hiç "Kesin benim yıldızım düşük!" dediğiniz oldu mu? Ne gibi belirtiler yaşadınız? (İşte/aşkta şanssızlık, sürekli yorgunluk, aksilikler vb.)
Böyle zamanlarda ne yaparsınız? Özel bir ritüeliniz, okuduğunuz bir dua var mı, yoksa "olur böyle şeyler" deyip geçer misiniz? ✨
Sizce bu durum gerçek bir enerji meselesi mi, yoksa tamamen psikolojik veya tesadüfi mi?
Yıldız düşüklüğünden kurtulmak için bildiğiniz veya denediğiniz yöntemler var mı?
Bu gizemli ve çok konuşulan konu hakkındaki düşüncelerinizi, deneyimlerinizi ve hatta belki çözüm önerilerinizi merak ediyorum! Paylaşın bizimle! 👇💬

Kızlar, İşler Sürekli Ters Gidiyor, Üzerimde Bir Ağırlık Var Diyenler! 😩🧿 Yıldız Düşüklüğü Diye Bir Şey Var mı?
Cevapla