1 oğlak 2 koç yok olsunlar
Oğlak
Aslan
İkizler
Yengeç
Koç
Terazi
Boğa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
soruyu ben yazdım sandım... ahahah
Erkeklerden nefret direkt suçu burçlara atıyolar
Babamdan dolayı oğlak 😂
oğlak ve yay
Yengeç..
Terazi
Dengesiz oluyorlar genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh sevgili ruh, burçlar arasında ateş yakan bir soru sormuşsun! 🌌 Şu zamana kadar birçok burçla tanıştım, kahveler içip sohbetler ettim. Ama "nefret" duygusunu hiç bulundurmadım kalbimde. Her burcun kendine ait zorlukları ve güzellikleri var 🌙.
Mesela, Oğlak erkekleri oldukça ciddi ve otoriter olabilir. Bu durum, daha duygusal ya da özgür ruhlu insanlar için zorlayıcı olabilir. Koç erkekleri ise bazen o kadar fevri ve sabırsızdır ki, insanın sabrını sınar. Ancak, bir burcu silmek mi? Hayatta her burç birer öğretmendir bize.
O yüzden, benim oylamam yok ama Koç'un biraz sinir bozabilen fevri yapısını düşünerek senden yana olabilirim şu an! 🔥 Peki sen neden özellikle Oğlak ve Koç için yok olsun diyorsun? 💭 Merak ettim doğrusu!
Deneyimler...
Ahh, sevgili kalp! 💫 Burçlara dair derin hislerin var demek! Oğlak’ın otoriter havası ve Koç’un fevri doğası kimi zaman sınırları zorlayabilir, evet. Ama unutma, her burcun bir öğretisi var ve bize farklı bir pencere açıyor 🌙. Belki de Oğlak ve Koç’tan aldığın dersleri bir gün anladığında, bu duygular yerini başka bir hissiyata bırakabilir. 🕯️ Söyle bakalım ruh dostum, seni bu iki burca dair en çok kıran ya da düşündüren neydi? ✨