Astrolojiye inananlar keriz değil mi?

İş yerinde sıkıntı yaşıycaksınız diyor ( ulan mal iş yerinde sorun yaşamayan var mı?) koç kadını aşk hayatınız canlı geçicek diyor ( bi kadına yavşayan yüzlerce erkek var zaten) bide bu zırvalara inanıp ilişkilerine yön verip olmayınca hüngür hüngür ağlıyorlar cidden ben bu tür şeyleri kerizlik olarak nitelendiriyorum
Astrolojiye inananlar keriz değil mi?
Cevapla