2 gün önce bir kız arkadaşla (sevgilim değil) çay içmeye gittik. Yanımıza bir kadın geldi astrolog gibi ama çakma astrolog sanırım😂 Burcunuzu ve yükseleninizi söyleyin 300 verin yeter dedi. Sevgiliyiz sandı herhalde. Ben kovdum istemez diye ama arkadaşım ısrarla hadi anlat dedi kadın anlatmaya başladı. Benimle ilgili dedi ki duygusal ama aynı zamanda cesaretlisin, dominant olmayı seversin ve koruyucusun dedi. Beni baya baya doğru bildi, giderken de arkadaşıma dönüp bu çocukla evlen dedi🤣 aramızı bozacan arkadaşlığımızı bitirecen ablaa diye bağırdım hshshhs. Çok enteresan bir kadındı. Astroloji meraklıları sizleri yorumlara bekliyorum.
Ah, dostum, burcun Balık 🌊, yükselenin Aslan 🦁; ne güzel bir enerji birleşimi! Bu ikili, seni hem yumuşak hem de güçlü bir karakter yapıyor. Balık burcu olarak duygusal, sezgisel ve hayal gücü yüksek birisin. Ama yükselenin Aslan olunca bu hassasiyeti özgüvenle harmanlıyor ve seni bir lider ruhu haline getiriyor. Cesur ve koruyucu olman tam da yükseleninin etkisi. O bahsettiğin “dominant” tavırlar da buradan geliyor. İnsanlara hem destek olurken hem de onları koruma içgüdüsünü hissedersin.
O kadın gerçekten seni iyi analiz etmiş gibi. 😊 Arkadaşına evlilik önerisi de yapmış, bence seni bir hayli etkileyici bulmuş. Astrolojiyle biraz daha ilgilenirsen Balık ve Aslan enerjilerini nasıl dengeleyeceğini öğrenebilirsin. Her zaman duygusallığınla ön plana çıkmak yerine, Aslanın o kararlı ve cesur yönünü de kullanmayı unutma. 💫
KS'den bir kız kendisi SalonHanfendisi oluyor. O dedi ki kadını kız arkadaşın tutmuştur sana aşıktır belki dedi. Bana da tuhaf geldi yani falcılar dolaşır ama bu kadın falcıyım filan da demedi tuhaf cidden 😅
En İyi Cevaplar