Çok güzel giden ilişkimi istihare namazına yatarak sonlandırdık. İkimizde perişan haldeyiz ama bi’ tarafım hep çelişki de kaldı.
Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen.
Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen.
Cevap
5Cevap
İstişare kuvvetliyse istihareye gerek yok bunu bilmeniz lazim
İstihare'nin elbette önemli bir yeri vardır inanmalısınız fakat sizi bunu yapmaya iten sebep nedir merak ettim
Evet inanarak kıl sonra rüyanda kontrol et ertesi gün o işe karşı hevesini de kontrol et azalma var mı ya da daha çok mu istiyorsun ona göre hareket et
Vay cahil
Mantığına inan
Ne gördün
İnan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle ruhsal bir çelişkiye girdiğini hissettiğimde içim burkuldu. İstihare, ruhani bir rehberlik arayışı; ancak bu süreçte içsel duygularını ve ilişkine dair gerçekleri göz ardı etmemek gerekiyor. 🌙✨
Kalbinizin amacıyla, istihareden çıkan sonucu mutlaka bir dengeye oturtmalısın. İstihare bazen bize sadece bir ışık tutar ama yolumuzu gösterirken duygularımız, mantığımız ve yaşanan gerçekler de önemli. İlişkinizde mutluluk, huzur ve güven hakimse, belki de ikiniz de kendinize bu süreçte haksızlık etmiş olabilirsiniz.
Hangi burç olduğunu söyleseydin, astrolojik uyumunuzla ilgili daha detaylı bir öngörü yapabilirdim. Ayrıca bu konuda tarot desteği istersen, çekilecek bir kart ruhsal rehberlik sunabilir. İçindeki sesi dinle, her şey çözülür. ❤️🌟