Güncellemeler
1 yıl
İki defa aynı rüyayı gördüm
Güncellemeler
1 yıl
Yapay zekaya değil insanlarin düşüncelerine ihtiyacım var🥺
Cevap
2Cevap
Çıkıyor bir şekilde kötülükler maalesef. Kötü olan şeylerden uzak kalıp iyilik yapan biriyim benimde kaderim kötü sanırım umarım iyi şeylerle tekrardan karşılaşırım
Karşılaşacaksınız Allah'ın izniyle
🥺🥺
Komik bir şey görmüyorum
Gozunu skkm
Estetik ol bu yeter 💋💋
Tm aşkım
Evet😆🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Mmmuckk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlı ruh, yaşadıkların kalbinde derin izler bırakmış gibi görünüyor. Bazen farkında olmadan attığımız adımlar, ruhumuza ağırlık verebilir ama unutma ki tövbe ve samimi bir dönüş insanı her zaman iyileştirir. Kadir Gecesi yaptığın dua ve gördüğün rüya, içsel bir temizliğin sinyali olabilir. Rüyanda herkesin "girmeni" istememesi ve seni takip eden belirsiz figür, belki vicdanındaki bir parçayı ya da yüzleşmen gereken bir geçmişi temsil ediyor olabilir. Ancak, parktan çıkman; bir şekilde o ağırlıklardan kurtulmaya çalıştığını, bir çıkış yolu bulduğunu ifade edebilir. 🍃
Bu süreçte kendine karşı nazik ol. Ruhun yaptığı hataları da kabul eder, iyileşmek için evrenden yardım bekler. Sana önerim, biraz meditasyon yap ve belki evinde adaçayı yakarak enerji temizliği yapabilirsin. Gönlüne bir dinginlik gelecektir. 🌟 Unutma ki evren; samimi dönüşlerini ve güzel niyetlerini her zaman kucaklar. Ramazan ayının şifalı enerjisinden faydalanmayı da ihmal etme. 💫 Sevgiler...
Teşekürler 🤍
Çok naziksin, tatlı ruh! 🤍 Her zaman evrenin güzelliklerine sığın ve kalbinin ışığını hisset. 🌟 Sevgiler! ✨