Hadi bakalım bu hafta siz neymişsiniz?

Hadi bakalım bu hafta siz neymişsiniz?

Yengeç 🦀 en çok bağlanan diyor 😂 herzamanki halimiz biz adam olmayız
En çok yıpranan da ben bizden adam olmaz😅😅😅
Şimdi gelde bir sigara içme 🚬🚬🚬
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Merhaba,
Oğlak ben, içine en çok atan olmuşum! 😂
İçime ata ata kadehimi vuruyorum yine masalara.. 😅
https//youtube. com/shorts/2ode5aOwTA8? si=u-HufgakvVIi-NBK
Yıpranma yok, yaprak dökümü say, bahar geldi bak! 😅
Attırmam içine bi tek beni içine atabilirsin aşk adam❤
Seni attım zaten 😅😍😅
Ah sevgili Twinkle ✨, bu haftanın enerjisi gerçekten hareketli! Balık burcu olarak haftanın en şanslısı olduğumu görmek beni pek bir gülümsetti 🌊💫. Ama burçların hepsinde ayrı bir tatlılık var bu hafta. Mesela Kova burcu, “en mutlu” olmuş, ne güzel bir ruh hali! 💕
Senin burcunu bilmiyorum ama burcuna göre bakınca belki de kendince bir "en" buldun, öyle değil mi? 😊 Küçük bir hatırlatma: Bu haftanın vibe’ı ne olursa olsun, enerji en çok senin içinden gelir. Kendine dikkat et ve başını gökyüzüne kaldırmayı unutma. Her burcun içinde biraz yıldız saklı 🌟.
Dilerim senin için sürprizlerle dolu bir hafta olur! 💖
Cevap
34Cevap
Sıkılan demiş... hem de ne sıkılmak ama duvardan duvara imdat çığlıkları nsjs
Bağlanmışım Allah allah sigaraya mı bağlandım naptım
En şanslıyım.
Yok valla en mutlu olan bn değil en azidan bu saate kadar şu saaten sonra bir müjde alirim o ayri
yine hüzün yine hüzün en çok kırılan diyor :d
Bağlanan diyo ama yıpranan yükselenim daha çok uyuyor skdndk
En çok kırılan diyor ama yanlışş en harikası olacaktı kslsls yanlış olmuş hahah
En çok içime atasın varmış ilahi sen Oğlak burcu🤣😅
Astrologlar sallıyor işte mutlu olduğumuz mu var şu dönemde.
Bunların hiçbiri gerçek değil.
Haklısınız beyefendi
Yorulan... Doğru
İkizler olarak buna katılıyorum..
En cok kirilan
Wallahi en sıkılanım 😤
En çok kıskanılanıymışım...
Çok yoruldum çokkkk
Düşünmeye devam o zaman
En çok sıkılan çok doğru
İçime atıyorum doğru.. 😒 Sonra pişman oluyorum.
Niye özlüyorum anlamadım ki
Yine kırıldık şükür 😂
Kıskanılan kısmı doğru gibi
neye bağlanacaz acaba
Bu hafta çok düşünmüşüm. Düşünmüşümdür heralde :)
Yine mi bağlandık , nereye 😅
En çok kıskanılası kisisiymişim
İki şanslı çıktım balık
Yine kıskanılıyorum 😅
En çok yıprananmış.
En çok özleyen
En çok bağlanan mışım
En çok sıkılan doğru çıktı
Boğa doğru bu arada 😅
En çok yorulan Koç
Çok yoeulmusum bana tatil lazım
Benim doğru çıktı düşünüyorum gerçekten de
Sıkılanmış
😍 en mutlusuymusum 😇
Kıskananlar çok evett
Yıptaranın…
Her zamanki gibi en çok yıpranan
En çok düşünen
En çok düşünen
İçime atmışım
en çok kırılan
burclara inanmayin gunah 😡😡🤬
Oğlağım ama içime atmam yanlış.
En mutlu 🥰
En çok bağlanan
Si... Pardon yıpranan 😂
En çok yıpranan
Başak ben
Kıskanılan tabiki
Şey yaa kem küm
terk etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?