Harbiden kısaymışım ben 😀 fikriniz nedir?

Öncelikle boyumu ben de kısa buluyorum bunun farkındayım ve uzun olduğumu belirtecek herhangi bir şey söylemedim. Paylaşım amacı karşıdaki insan da kısayken beni kısa olduğum için eleştirmesi sadece benim kendimi uzun sanmam değil. Lafı başka yerinizden anlamazsanız sevinirim 😀😀😀
Harbiden kısaymışım ben 😀 fikriniz nedir?
Güncellemeler
1 yıl
💫🌱🤦‍♂️
Harbiden kısaymışım ben 😀 fikriniz nedir?
Cevapla