Öncelikle boyumu ben de kısa buluyorum bunun farkındayım ve uzun olduğumu belirtecek herhangi bir şey söylemedim. Paylaşım amacı karşıdaki insan da kısayken beni kısa olduğum için eleştirmesi sadece benim kendimi uzun sanmam değil. Lafı başka yerinizden anlamazsanız sevinirim 😀😀😀
Benim boyum 1.70 ve kendimden kısa bir erkek istemem ama benden 2 3 cm uzun olsa bile yeter. Ben bir erkekle konuşurken boyunu sormak istemiyorum karşı taraf sorana kadar. Boyu kısaysa bu sorudan dolayı üzmek istemem çünkü. Mesela boyunu öğrendikten sonra konuşma tarzım değişse çocuğa karşı bu çok kırıcı olur
Bazı insanlar empati yapmıyor maalesef sanki böyle fiziksel özellikler bizim seçimimiz gibi davranılıyor
1.74 boya 1.58 kısa dedi. Ama senin suçun senin de ona hangi nba takımında basket oynadığın sorman lazımdı bence :D 1.74 ü kısa bulmak için 1.90 falan olmak gerekir sanki en az :D
Öncelikle zevkler ve renkler tartışılmaz belki uzun boylu insanlardan hoşlanıyor olabilir sonuçta erkekler de zayıf veya balık etli diye kızları ayirabliyor ama sana bunu direkt demesi yanlış kendi boyuna bakmadan
Bana bu şekil davranan birisine “oha sen benden de kısaymışsın benim genelde gördüğüm kızların ortalaması 165, ben en azından 180lerden 5 cm kısayım ayakkabıyla o da dert edilmiyor zaten’ derdim kesin
Kesınlıkle yazan kızların boyu da ondan asagı kalır yanı yoktur ya bunu ispatlayamam 158 olan bı kız her zaman kendınden uzun ıster yok şöleymiş yok buymuş felan ne degıl yanı erkeklerde cok uzun boylu kızlardqn hoşlanmazlar diyecek cok sey var ama ıspatlayamam Şu an
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Kezban kendine baksın o boyla 180- 190 erkek mi arıyor sidi. kli
Ben çok zaman geçiriyorum X te emin ol burdan daha iyi 😌 en azından saçma sapan sorular yok KS baştan aşağı + 18 sorular + ex aşk + sevgilim şunu yaptı + sevgilim rüyamda gördüm + 😂