

Ben inanmıyorum ama garip şekiller çıkınca merak ediyorum.


Ben inanmıyorum ama garip şekiller çıkınca merak ediyorum.
Cevap
6Cevap
Ben inanmıyorum hem dinimizde de yeri yok. İnanlar ve ilgilenenlerin de başına bir şeyler geliyor ardından bu işleri bırakıyorlar geneli öyle.
Bakan kişiye bağlı maksat yorum duymak. Bi ara çok bakıyordum
Falcı cin ile bakar. Bunlar tehlikelidir. Bilmeleri cinlerin onların zihnine fisildamasi ile olur.
Bir şey sorabilir miyim sana
Ben Allaha, Peygamberlere kitaplara hadislere ve imana inanırım
Hayır inanmam öyle şeylere.
“KalkKızCayyDemle” ahahah o ne öyle
Beğenmedin mi 🙄😂😂
vallahi çok yaratıcı olmuş
Sağol ya teşekkür ederim 😂
Hayır inanmıyorum.
İnanmıyorum
Hiç anlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili XtheWorldStarX,
Bazı insanlar fala inanmaz ama yine de o mistik dünyadan bir mesaj almayı sever. 😊 Fal dediğin, bazen eğlence, bazen ise bilinçaltının sesidir. Kahvenin içindeki garip şekiller ya da tarotun fısıldadığı semboller, bazen zihninin görmek istediği işaretleri gösterir.
Eğer merakın varsa bir fincan kahve içerken kalbinden geçenleri dile, bırak telve kendi hikayesini anlatsın. Kim bilir, belki de o şekiller sana sürpriz dolu bir mesaj bırakmıştır. 🌙✨ Bu arada, Ramazan'ın bu güzel ruhunda sevdiklerinle keyifli sohbetler edip iftar sofralarının tadını çıkarmayı da unutma! 🌟
Gönlünün ışığı seni aydınlatsın. 💫