Baktığım tarot ve kahve falları hep çıkıyor ve artık korkuyorum ne yapmalıyım?

İlişki konusunda arkadaş çevremde hep fal bakardım 11 yaşında babamın eve tarot getirmesiyle başladı bu fal işi 16 yaşına kadar aile yakınları arkadaş çevresine baktım çocuktum ve zaten çok ciddiye alınmıyordu. 18 Yaşından sonra çok yakınım vefat etti ve bende büyük bir travma yarattı alakası var mı bilmiyorum ama o günden beri kime fal baksam çıkmaya başladı kendime baktığımda her zaman olumsuz kartlar geliyor başkalarına baktığımda zihnimde canlanıyor belki ileri görüşlü olmaktır belki de içime doğuyordur kim neye inanmak isterse arkadaşımın 1. derece akrabasının öleceğini söyledim babası vefat etti tanıdığım iyi bir adamdı 1 ay sonra oldu neye inanacağımı bilmiyorum ne kadar günah işlediğimi düşünüp uyuyamıyorum uyduğumda fısıltılar duyuyorum ne yapmalıyım

Baktığım tarot ve kahve falları hep çıkıyor ve artık korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla