Astral seyahat yaptım. Aranızda bu deneyimi yaşayanlar oldu mu?

2 defa farklı günlerde aynı saatlerde gündüz 4 gibi astral seyahat yaptım. Ruhum bilinçli şekilde bedenimden ayrıldı yükseldim yukarıdan kendimi gördüm yatağımda yatdığımı duvardan geçip diğer odanı ve odadaki kişileri gördüm. Fazla uzaklaşamadım korkduğum gibi ruhum hızlıca bedenime döndü. Astral seyahat uykuyla uyanıklık arasında bir şey sanki beynin ruhuna uykuda olduğunu inandırıyor gibi ama yarı uyanık. Bazı insanlar buna inanmıyor hatta dalga geçiyor. O insanların epifiz bezlerinin kapalı olduğunu düşünüyorum. Epifiz bezi kafanın arkasında yer alıyor bence oradan ruhumuz bedenimize girip çıkıyor çünkü her astral seyahatden sonra sanki ruhum ordan giriş yapıyor gibi hissediyorum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Astral seyahat yaptım. Aranızda bu deneyimi yaşayanlar oldu mu?
Cevapla