Rüyamı yorumlayabilecek veya yardımcı olabilecek biri var mı artık gerçekten zordayım yok mu biri?

Gerçekten günlük hayatım da etkilenmeye başladı Sevdiğim bir çocuk vardı yani ondan hoslaniyordum iste aksam bu yüzden gittim uyumadan önce istihare namazı kıldım o çocuk nasibim mi veya nasibimi rüyada anlayacağım sekilde görmek istiyorum diye istihare namazını kıldım ve sonra hemen uyudum rüyamda ölen bi sevdiğimi gördüm ve bana ölmedim ben yaşıyorum diyip bana sarılıp beni öpüyordu anlamı ne (daha once de ruyamda surekli onunla evliydim ve ölmedim yaşıyorum diyordu?) ne yapmam gerek?

Rüyamı yorumlayabilecek veya yardımcı olabilecek biri var mı artık gerçekten zordayım yok mu biri?
Cevapla