Tarot benim enerjimi tüketiyor kötü hissediyorum?

3 yıldır bakıyorum bu aralar biraz daha üstüne düştüm onlarla yatıyoruz uykudan kafasını kaldırmayan ben sabah 7,8e kadar uyuyamaz oldum evden çıkasım yok arkadaşlarımla eskisi gibi eğlenemiyorum geçmeyen bir baş ağrısı var niye böyle oluyor ya
Tarot benim enerjimi tüketiyor kötü hissediyorum?
Cevapla