Kova burcu erkeği ilk tanıştığı kadına nasıl davranır?

İlk görücü usulü gibi birilerinin tavsiyesi üzerine tanıştık bende oğlak burcu kadınıyım oda kova burcu erkeği. İlk oturuduk sohbet falan kahve içtik sonrasında ortak özelliğimiz olarak aynı yerde oturmaktan sıkılıp sahil kenarına doğru gittik her şey çok iyiydi hoştu olumsuz bir şey yoktu akşam birbirimizden ayrıldıktan sonra ben yazdım haber ver falan diye. Sabahta ben yazdım ama mesajlar neredeyse 1 saat sonra falan cevap veriyor sonra bende dedim ki böyle istemiyor gibisin senin düşüncen varsa söyle dedim görüldü attı birdaha yazmadı sizce nedir durum biraz uzun oldu ama 😀😀😀
Güncellemeler
1 yıl
İyiki varsın teşekkür ediyorum 😘@mistikbiri
Kova burcu erkeği ilk tanıştığı kadına nasıl davranır?
Cevapla