Karar verin artık hangi burçları seviyorsunuz?

Geçenlerde ortak bir ortamda tanıştığımız hanımefendiyle daha sonradan mesajlarda geçen muhabbeti naklen aktarıyorum:

Mart doğumluyum ben de

-aaa sen koç burcu musun?

hayırdır sen de mi koç burcu erkeğinden nefret edenlerdensin😃

-hayır tam aksine ben bayılırım koç erkeğine

nası ya hani uzak durulması gereken erkeklerde başı çekiyorduk hep. Sen neyimizi seviyormuşsun?

-koç erkeği baskın, dominant, kararlı, sert, dediğim dedik, inatçı, söylediğini dinletir evet uyuz özellikleriniz de var ama bazen çok güzel oluyo ben seviyorum. Bence erkek dediğin koç olur özellikle de prenses erkeklerin çok arttığı bu dönemde

Karar verin artık hangi burçları seviyorsunuz?

Artık bi artılarıyla eksileriyle seçiminizi yapın bakalım hem kim burçlara ne kadar itimat ediyormuş onu da görmüş olalım.

Karar verin artık hangi burçları seviyorsunuz?
Cevapla