Evrenin enerjilerimizi algıladığına ve isteklerimize yanıt verdiğine inanır mısın?

Siz evren enerjisine inanıyor musunuz? Geçen gün pencereden dışarı bakarken sessiz bir ortam vardı ve enerjiyi hissettim resmen. Sonra biraz içimden konuştum. Öylesine merak ettiğim bir soru sordum. eğer öyleyse bana bir işaret ver dedim ve üzerinden 1-2 dk geçmedi telefon çaldı sizce bu bir işaret midir?

Evrenin enerjilerimizi algıladığına ve isteklerimize yanıt verdiğine inanır mısın?
Cevapla