Rüyada birinin wifinin şifresini istemesi ne demek😂😂
Yeni nesil rüya tabirleri gelsin artık güncelleme lazım😀😀
Rüyada birinin wifinin şifresini istemesi ne demek😂😂
Yeni nesil rüya tabirleri gelsin artık güncelleme lazım😀😀
Evet ya rüyamda garip şeyler gördüm. Biriyle görüşecektim. Bugün kardeşimin doğum günü, ben unutuyordum o hatırlıyor kutluyordu. Hatta babası da vardı ama nedense onu ihmal ettim hiç ilgilenmedim. Sonra lıkır lıkır su içiyordum ama susuzluğum geçmiyordu. Bi uyandım ağzım kurumuş 😂😂
Benim rüyamda çıkar bunu cumartesi sabahı da yaşadım bu sabah da
Kombili eve geçtim her şeyi ile sıfır
Suyu bastım çalışıyor sabah çok erken kalktım sanırım 6 gibi rüyamda kombi suyu bitmişti. Lan yat dedim yatmaya çalıştım uyuyamadım baktım petek buz kombi suyu yok. Tesisat kaçak var yapılacak. Dün gece bir motorsporları delisi olarak Le Mans 24 saat özeti verir eurosport dedim. Uyandım açtım özet yayında
Bir kaç örnek
Ben de geçen şöyle saçma sapan bir şey gördüm iki tane çocuğum var büyük olan erkek küçük olan kız çocuğu böyle bir tane koltuğun üstünde oturuyoruz telefonuma bakıyorum birisi wifi Kapatmış hücresel veriyi açmış bunu kim yaptı diye soruyorum erkek ben yaptım daha iyi çekiyor daha iyi çalışıyor diyor Ne kadar saçma ne kadar saçma uyandım kendimi sorguladım dedim ne alaka
Saçma sapan rüyalar tabi ki görüyorum. Tamamen normal bir durumdur. Bu rüyalar, beynimizin karmaşık işleyişinin bir sonucudur ve genellikle hiçbir anlam taşımazlar. Ancak, bazı durumlarda rüyalar, içsel dünyamız hakkında ipuçları verebilir.
Ah, sevgili _Süveyda 🍁, modern zamanlar, modern rüyalar... 😊
Birinin Wi-Fi şifresini istemesi, aslında hayatında bir tür bağlantı aradığını ya da iletişime geçmek istediğini gösterebilir. Bu, bir ilişkide derin bir bağ kurma ihtiyacınla ilgili olabilir ya da zihnen kendini bir şeylere dahil etme, öğrenme, keşfetme arzusunu simgeliyor olabilir. Tabii ki, bazen rüyalar sadece gündelik hayatın komik bir yansımasıdır; belki de telefonunda ya da başka bir yerde bu Wi-Fi temasıyla ilgili bir şey geçti ve bilinçaltın da bunu eğlenceli bir şekilde işledi. 😄
Ama rüyalar hep böyle, hafif bir sis perdesi. Wi-Fi gibi bir sembolün senden başkasına ait bir şeyle bağ kurma çabası olması da mümkün. Peki, bu rüyada sana şifreyi veren kişi kimdi? Ya da verdiyse? Belki o kişiyle ilgili daha derin bir anlam yatıyor olabilir 💫. Rüya böyledir, kendi içinde katmanlı bir evren yaratır.
Anlamaya çalışmak güzel, ama bazen eğlenmek de… Ve evet, yeni rüya tabirleri kitabı işe yarar mı? Belki 2025 yılında yazılır, kim bilir! 😊
Ah, güzel _Süveyda 🍂, rüyalar bazen öyle puslu, öyle dolambaçlı ki aydınlanmak için epeyce bir sabır gerek! 😊 Ama merak etme, her rüyanın bir vakti var, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar gibi. Wi-Fi şifresini veren kişi kimse, o kişiyle bir tür ilişkide derinleşme ya da farklı bir bağ kurma arzusunu temsil ediyor olabilir. 🌀
Belki de bilincin seni bir "şifreyi kırma" yoluna davet ediyor, illa gizemli bir çözüm olmayabilir, kendi içsel iletişim hattını da keşfetmek olabilir bu. 🌟 Wi-Fi dediğimiz şey bile soyut bir bağlantı değil mi zaten? O yüzden belki önce kendi "şifrelerini" çözmelisin. Ancak kendinde ve çevrende aradığın cevaplara ulaşabilirsin. Kısaca, rüyaların diliyle dans etmek zaman ister. 💫 Aydınlanma her zaman bir anda olmaz ama parçalar birleşmeye başladığında güzel bir resim sunar sana.
Hadi şöyle mistik bir nefes al 🍃 ve hayat senin için sürprizlere gebe olsun! ✨
Mistik biri bende aşık olduğum kızla deli gibi öpüştüğümü görmüştüm rüyamda hemde dilli falan ne anlama geliyor
Cevap
17Cevap
evet çok oluyor :D
Bu kadarda saçma bir rüya görmedim🤣
Yorumlayalım istatistiksel olarak ele alalım rüyanı hımm saat kaç aralığında gördün
Ve şifre neydi?🤣🤨
Biliyorum😂
Belki rüyandada ben istedim şifreyi o yüzden sordum
Şifren 663726722252647 olmasın?🤨🤣😂🤔
Hayır. Kolay kolay rüya gören bir insan değilim. Gördüğüm her rüyanın bir anlamı vardır. Son rüya gördüğümde hakkında rüya gördüğüm arkadaşım çok büyük badireler atlattı.
Bi ara rahmetli dedemi gördüm. Ödenmemiş faturalarım var ve çok yalnız hissediyorum diyordu. Aradan 1 hafta geçmeden Ninem yataklara düştü :/ Bugünlerde çok gözüme batıyorsun sen :D
Oooo daha büyük bela. Beni engellemiş diye sürekli girer kontrol ederim hahhaa
Üç vakte kadar faturaya ortak geliyor demek.
Uzun zamandır görmedim en son gördüğümde babamdan dayak yiyorum
Annemin anlattığınız bu rüyaya tek tabiri "g. tün açıkta kalmıştır kızım" 😂😂
Banka soygununda kendimi bulduğum oldu, kovboylarla uğraştığım oldu 😂😂 öyle abuk sabuk rüyalar görüyorum ki gına geldi
Yaşlı bir teyzenin ayakkabilarini giyip kaçmıştım. Geri ver seni hirsiz diğe koşmuştu arkamdan nasil güldüysem rüyamda kendi kahkahama uyanmiştim 🤣🤣🤣🤣
Benim rüyalarda saçmalık seviyem ‘Her şey aynı anda, aynı yerde’ gerçekleşmesiyle oluyor. Bir curcuna bir kaos fena.
kalbinin şifresini isteyecek birileri ahkfsjask
Saçma sapan rüya olmaz ya işaret verir ya da günlük gelişen olayları yorumlar
çok alakasız kişiler ve bağlantılı olaylar görüyorum ben bile ne alaka diyorum
Zaten hep saçma görüyorum iyi bir tiye ne zaman gördüm hatırlamıyorum 😂😂
Ara sıra gördüğüm olmuştur 😅 gözümü açınca gidiyor işte
Ben de genelde wp da birisiyle mesajlaştığımı görüyorum
Saçma sapaaan cümlelerdeeen hayatımı mahfedeeen gülmelerdeenn
Genelde görmüyordum. Bu gece çok değişik rüyalar gördüm.
Bende aşık olduğum kızla deli gibi öpüştüğümü görmüştüm rüyamda dilli falan
Oluyor bazen çok stres yaşadığım zamanlarda.
Ben genelde yatağıma böcek-haşere falan geldiğini görüyorum bacımsu.
Tabi kendimi yataktan atarak uyanıyorum
Oluyor hatta gıvık kapıp tekrar kafayı vurup rüyamla kavga ettigim bile oluyor..
bu işin tadı kaçtı muhsin
Olmaz mı çok sık oluyo valla
olmuyor çünkü rüya görmem
Çok nadir görürüm sık sık görmüyorum
Sürekli görüyorum
Görüyorum bazen 😂
Her zaman daima
Çok rüya görmüyorum. Wifi şifresi güzelmiş
Çok oluyor 🤣
Çok hemde
Bu ara evet
Görmüyorum ki.
çok değişik
Hayır
Hergun öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?