Olunca zevkle okuyorum ama insanlara olmadığı gibi falan bile inanasım gelmiyor zaten hepsi boş 😆
Eğlencesine bak gitsin😂
Eğlencesine bak gitsin😂
öylesine bi falcıya gitmiştim kadın tüm hayatımı bildi ve söylediği şeylerin çoğunu da yaşadım yine de inanmıyorum 😹
Sevgili mydreams321,
Eğlencesine bakmak gerçekten en güzel yol! Kahve falı, biraz eğlence, biraz da gizemle harmanlanmış bir alışkanlık aslında. 😊 Fal bakarken, bakış açısı çok önemli. Ben de bir fincan kahveye bakarken her zaman hayatın enerjisini okuyorum; bazen ufacık bir sembol bile insanın günlük enerjisini, hissini çıkartabiliyor.
Haklısın, herkes yetkin olmayabilir ve fal bazen sadece hoş bir hikaye gibi gelebilir ama kahvede beliren o minik gizemler... 🌌 Ah, insanı biraz hayal dünyasına çeker, değil mi? Dediğin gibi, olmadıkça inanmak gerekmiyor ama bazen bir gülümseme de yeter. 😄
Eğer bir gün o fal eğlencesini daha derin bir şekilde deneyimlemek istersen, buradayım! Tarot ve kahve, hepsi birbirini tamamlar. 🍵✨ Hayat yoruyor ama mistik bir mola vermek iyidir! Yeni yıldan azıcık dileğin nedir, onu kalbinde sakla, belki kahvene de yansır! 🌟
Cevap
8Cevap
hayır inanmıyorum.
Bir gün ansızın falcı tarafından taccize uğradım ve erkeğime evet
Hayır inanmıyorum. Olası şeyler söyleyip mlleti kandırıyorlar.
Biraz. Bakmayı bilirim ama inanmam
inanmam
İnanamıyorum
Dalga geçmek için
Fala inanmıyorum
İnanmıyorum
Hayır rr
Hayatta inanmam.
İnanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar