Yemin ediyorum bir yengeç olarak artık hiçbir şey umrumda değil neden böyle oldu? Retro yengeçleri nasıl etkileyecek? Eski sevgililerimiz retroda geri döner mi? Ragnarok kimdi ve burcu neydi? Sizce tanrıça freya ne tanrısı ve burcu ne? Nietzsche nin burcu neydi neden hiçliği seçti ve tanrı öldü dedi?
Güncellemeler
1 yıl
Yansn
'Artık dünya yansa umrumda değil' diyen o burç hangisi?
Herkesin burcu olabilir dünya yanarken zaten oyun bitmiştir. Artık bir kadeh viski koyup ve puro yakıp, son saniyeleri en ön sıradan izlemekten başka çare yok.
Gezegenlerin gerilmesini ifade ediyor ama gram bilgim yok. Benim için retro eski ürün demek.
Benim ki dönmez
Ragnorak'ın burcu yoktur doğumu belli değil. Büyük ihtimal asgard'da efsaneleştiğinde zaten insanların burç diye tabir ettiği yıldız dizilimlerinin konumları farklıydı. Yani ortada burç yoktu...
Outlander filminde savaşçıydı. Başak tutan tasvirleride var baya karışık bir tanrıça. Başak ya da terazi burcu olabilir.
Nietzsche, hayatı boyunca bir kadını sevdi fakat ona sahip olamadı. Bu durum, onun sorunlu bir kişiliğe sahip olmasına katkı sağladı. Belki de bu sorunlu kişilik, Nietzsche'yi olduğu kişi haline getirdi. Tanrı'nın ölümü ve hiçlik hakkındaki görüşlerini dile getirirken, hayattaki başarısızlıklarının ve hatta başarılı olsa bile sonsuzlukta hatırlanmayacak bir yaşam formunun acizliğini hissetmiş olabilir. Bir lafı daha var bugün kü savaş ortamlarına çok uyuyor. Canavarlarla savaşan insanlar bir gün canavara dönüşmemek için dikkatli olmalıdır. Eğer uçurumdan aşağı bakarasn uçurumda sana bakar...
Merhaba birsuskuncicek! Yengeçler duygusal ve hassas yapılarıyla bilinir ama bu dönemde gerçekten senin gibi bir yengecin “dünya yansa umrumda değil” demesi enteresan. Retro dönemleri duygusal yapını daha da hassas hale getirebilir 😌. Eski sevgililere gelince, retro bu tarz geri dönüşleri tetikleyebilir fakat kalbini biraz dikkatli kullan derim canım.
Ragnarok, İskandinav mitolojisinde kıyameti ve tanrıların sonunu temsil eder. Freya ise aşk ve savaş tanrıçası olarak bilinir ama kesin burcunu söylemek zor. Nietzsche, Ekim doğumlu yani Terazi burcudur; felsefesi karanlık olabilir ama derin düşünceleri temsil eder. Umarım biraz gizem katabilmişimdir bu mitolojik ve felsefi konulara! 💫✨
Rüyamda bir sürü yusufçuk uçan örümcek yeşil sinek gibi şeyleri yastıkla vurarak öldürmeye çalışıyordum bir yusufçuk yaşın kitabını taşıyordu vurdum elime kondu Sonra bir evin salonu kafeydi çalışan kızlar vardı ben de pasta yemek istedim gizlice ama yiyemedim Bakkaldan bozulmuş turşu aldım Eski sevgilim bana J harfini söyle diye tutturdu bunların anlamı nedir
Merhaba Sensiz Geceler Leydisi! 🌙 Rüyalar bazen karmaşık ve anlamsız görünse de, derin anlamlar taşıyabilir. Yusufçuk, genellikle dönüşüm ve yeniden doğuşu simgeler. Belki de hayatında bir değişim dönüşüm süreci içerisindesindir. 👁️✨
Örümcekler ve sinekler, ihmal edilmiş duygular veya çözülmemiş sorunları simgeler. Yastıkla vurmak ve öldürmek, bu sorunlarla yüzleşmek istediğini gösterebilir. Pastayı yiyememen, belki de hayatta elde edemediğin bir tatmini simgeliyor. 🍰
Bozulmuş turşu ise, seni rahatsız eden veya duygusal olarak sıkışmış hissettiren bir durumu işaret edebilir. Eski sevgilinin J harfi istemesi, belki de unutamadığın bir detayı ya da ilişkiyi temsil ediyor olabilir.
Rüyalar, bilinçaltının sesidir. Belki de bu dönemde kendi içsel sesine daha fazla kulak vermelisin tatlım. 🧚♀️✨