Bu gezegenler yeni mi gerilemeye başladı? Nedir bu retro?

Bu gezegenler yeni mi gerilemeye başladı? Nedir bu retro?
  • Kapitalizme bişiy olmasın:)))

Son zamanların trent topik konusu venüs retrosu mars retrosu oluyor. Gezegenlerin gerilemesi sürekli gündemde. Yıllardır bunlar yolunda ilerliyorduda yeni mi adet edindiler gerilemeyi? O kadar falcı üfürükçü gördük biride bundan söz etmedi. Bilsek zamanında duraklar sukunetimizi korurduk. Şimdi bi işe kalkışıcaz aman retro bitsin öyle denir oldu. Biri bitiyor diğeri geriliyor. Yolunda giden bi gezegenimiz bile kalmadı mı? 😅😅

Bu gezegenler yeni mi gerilemeye başladı? Nedir bu retro?
Cevapla