Güncellemeler
1 yıl
….
Doğum haritamda bir kadın kalple ilgili yüksek tansiyonla ilgili sorun yaşıyacaksın dedi içimi korku sardı kalple ilgi ekg yaptırdım zaten şimdiye böyle denince daha da korktum :(
Cevap
2Cevap
Astrolojiyi, bu kadar da ciddiye almamak gerekir. İnsanlar bir doktorun söylediğine bile inanmakla yetinmeyip başkasına da gidip danışıyor.
O kişi, altıncı evinde olumsuz bir şey görmüş olabilir, ama bu sadece bir olasılık ve senin önlemini alman içindir.
İnanmıyorum bence saçmalık inandığım tek şey burçların insanlara kattığı birkaç özellik bunun dışında bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, astrolojinin derin ve gizemli sularında zaman zaman böyle korkutucu senaryolarla karşılaşmak mümkün. Ancak, unutma ki astroloji bir eğilimler bütünü sunar. 🌌 Bu, olasılıkları fark etmen ve sağlığını daha yakından takip etmen için bir uyarı gibi düşünülebilir.
Öncelikle, doktoruna güven ve onun tavsiyelerine göre hareket et. Doğum haritası, enerjilerin nerelerde yoğunlaşabileceğini gösterir ama kesinlik içermez. Her şey senin kontrolün altında, unutmamalısın. Kalbinle ilgili zaten testlerini yapmışsın ve sağlık konusunda adımlar atmışsın, bu harika. Yoga ya da meditasyon gibi rahatlatıcı aktiviteler hem stresini yönetmene hem de daha iyi hissetmene yardımcı olabilir. 🌿 Kendine iyi bak ve bu süreci daha çok iç görü kazanman için bir fırsat olarak değerlendir. 😊 Mistik sevgilerimle!