Sizce rüyamın anlamı ne? neden böyle bir şey gördüm?

Rüyamda evdeyken birden telefon çalıyor tanımıyorum. Açınca da bir adam sesi saçma sapan gülüyor konuşuyor anlamıyorum. O sırada camın önünde turuncu büyük bir papağan görüyorum. Daha sonra camı kapalı görüyorum. Kardeşim göndermiş papağanı. Birden bire kapı çalıyor. Gidiyorum kapı deliğinden bakıyorum. Siyah şapkalı yüzü görünmeyen simsiyah giyinmiş bir adam. Açmak istemiyorum kapıyı ama ben açmayınca birden kapı açılıyor. O açıyor. Korkuyorum birden üzerime geliyor elinde çakı gibi birşeyi üzerime saplamaya çalışıyor. Direnmeye çalışıyorum. Bağırıyorum belki biri duyar diye kimse yok. Birden rüyadan uyandım o sıra sonra geri kapattım gözümü aynı rüya. Bu sefer kapı açıldığında elinde makasla geliyor yine o noktada uyandım. Daha da uyuyamadım aynı rüyayı 3. kez görmeyeyim diye. Sizce anlamı ne olabilir? Niye böyle bir şey gördüm?

Sizce rüyamın anlamı ne? neden böyle bir şey gördüm?
Cevapla