Burcunuz nedir ve hangi burçla anlaşıyorsunuz?

Ben balık burcuyum, yükselen de akrep 🐟🦂 Aslında herkesle anlaşmaya, sohbet etmeye çalışıyorum ama ne yazık ki sarmıyor hemen sıkılıyorum ve gidiyorum 😂 Şöyle bir şey de dikkat ettim; genellikle kova burcu olanlarla daha iyi ve uzun sohbet ettiğimi farkettim. Nedendir bilmiyorum, kovalar hep ilgimi çekmiştir hem kadınlar, hemde erkekleri. Tarzları olsun konuşmaları olsun bana çok doğal geliyorlar.

Burcunuz nedir ve hangi burçla anlaşıyorsunuz?
Cevapla