Dişil enerji arttırma çalışmaları neden saçma?

Öncelikle bu meditasyon ve olumlama gibi çalışmalar davranışsal bir değişiklik olmadığı sürece dişil enerjiyi arttırmak için tamamen boş olan çalışmalardır.

Ikincisi bir kadın kendi kabiliyetinde olan yapabileceği bir şeyi yapmalıdır. Yani erkeğini ya da kurtarıcı birini beklememelidir. O zaman dişil enerjisi yüksek değil, bağımlı kişiliği olan birisine dönüşür.

Erkekler de bir kavanoz kapağı açmayla eril enerjileri çok yüksek falan sanmasınlar, yani oğlum komik olmayın. 😆 Erkeğin kendini yeterli hissetmesi için kavanoz kapaklarını ona açtırmak gerekiyormuş falan, boş iş bunlar. Bir erkek kavanoz kapağı açarak kendini yeterli hissetmesin zaten. Hayatıma alacağım erkek benim yapamayacağım bir şeyi yapabilen birisi olmalı. Benim hayat kalitemi yükseltmeli, bana artı katmalı...

Kavanoz kapaklarını kendim açtım diye erkek yetersiz hissediyorsa belki de kendini yetersiz hissetmesi gerekiyordur. Belki de bu şekilde büyük atılımını gerçekleştirecektir. Ya da pasif biriyse hayatımdan çekilip gidecek ve yeniye yer açacaktır.

Kavanoz kapağını erkeğine açtırmayla dişil enerjisi yüksek olan kadın olunmaz. Bence kadın yapabileceği her bir şeyi kendisi yapmalı ve yeterli olmalıdır. Dişil enerji böyle yükselir. Hayatına giren erkek de o kadından daha da iyisini yapmaya kabiliyeti olan birisi olur.

Erkeklerin kadınlardan beklentisini bilmediğim için atıp tutmadım. Yorumlarda biri atıp tutarsa sevinirim.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Dişil enerji arttırma çalışmaları neden saçma?
Cevapla