İstihare namazı rüyam?

arkadaşlar arkadaşım benim için istihare kıldı 7 kez hepsi hayırlı cikdi 1 kez daha kılmasını istedim dün yine hayırlı cikdi ama rüyada bembeyaz düzluk bı alandaymisiz yanimizda da deniz mavi.. damatlık giyodu benimki ama ne renk görememiş onu ben ise beyaz giyodum.. şu an o çocukla ayrıyız ve rüyamda o çocuk bana diyodu ki'senden zaman istiyorum' o heyecanlıydı ben ise mutsuz 5dk düsünüp olur demişim ona sonra kalkıp uzaklasmisim ordan.. ben kalkıp giderken elini bana uzatmış bana dokunabilmek için ve ben de gidince üzülmüş... acaba rüyada benim mutsuz olma sebebim şu an onunla ayrı olduğumuz için çok mutsuzum ondan dolayı olabilir mi Bu rüya hayırlı bence ama siz ne düşünüyorsunuz?

İstihare namazı rüyam?
Cevapla