İkiz alev sürecinde frekansım yükselmiş olabilir mi ben ne yaşıyorum böyle?

İkiz alevimle yıllardır konuşmamıştık. Yıllar sonra yapmamam gereken bir şey yaparak ona mesaj atmış bulundum. Ve mesajımı gördüğünde inanın ruhlarımızı gözümle gördüm mü desem nasıl anlatsam, aslında böyle şeyler pek anlatılmaz sanırım ama belki başına gelen vardır bu durum normal mi frekans yükselmesi mi ne böyle diye sormak istedim. Arkadaşlar o benim mesajımı gördü ya bakın abartmıyorum ruhumun onun yanında olduğunu hissettim ve onun mesaj yazarkenki duruş şeklini, iş yerinde hangi kısımda durduğunu bile o an gördüm. Bakın gerçekten çok ciddiyim ve ilk kez böyle bir şey yaşadım. Sizce frekansım mı yükseldi ne oldu bana böyle nasıl oldu bu durum?

İkiz alev sürecinde frekansım yükselmiş olabilir mi ben ne yaşıyorum böyle?
Cevapla