Çekim yasası mı, merkez kaç kuvveti mi?

Çekiminizin koçanı bitince, mısırın koçanı kalması, tüketici olmanın verdiği haz gibidir. Tavuk gibi kafayı yere vura vura önünüzde mısır tanesi birakmayanlardan mısınız? Sünnetullah tabağını iyice sıyıra nasıl da kanıyor farkında mısınız?

Çekim yasası mı, merkez kaç kuvveti mi?
Cevapla