Enerji çalışması yaparken neden bunu yaşadım?

Ben altıncı hislerimi geliştirmek için bir frakns çalışması yaptı biraz ama ilk yaptığımda halsiz kalktm sonra enerjim yerine geldi garip garip karışık şeyler varlıklar gördüm rüya gördüğümüz farkındayım.

Ne sıkla yapmayalım arada yapıyorum hislerim kuvvetli oluyor her geçen gün.

Kötü enerjilerini bana çekilmesi de sinirlerimi bozuyor.

Kahve fallı bıraktım çok fena enerji alıyorum sonra hastanmaya kadar gidiyorum bulut falı çok nadir bakarım kart falı bazen.

Büyü yapanları yaptıranları anlayabilirim normal biri olduğumu düşünmüyorum ama enerjisel çalışmalar hoşuma gidiyor.

Beni rezil eden birinin çok pis olaylar çıkmış ve terfi iptal edilmiş ne zaman birileri bana karışsa öyle oluyor

Enerji çalışması yaparken neden bunu yaşadım?
Cevapla