Selam🌼🌸 Çayımı yudumlarken aklıma bir soru geldi sizede sorayım dedim, insanların yaptığı her şey bir gün kendisine geri dönecek yani inanıyorum çünkü her şey karşılıklı bu hayatta.
Herkesin yaptığı kötülüğün cezasını mutlaka bir zaman gelip bulacağına inancım tam.. Ancak bu her zaman hemen olmuyor bence.. Farzedelim ki; ben sana büyük bir iftira attım, rezil ettim. Canını çok yaktım. Hemen yarın başıma kötü bir şey gelmeyebilir.. Belki aylar, belki de seneler geçer ve ben de başka biri tarafından iftiraya uğrarım. Ya da sen beni bugün haksız yere hüngür hüngür ağlatırsın ama yarın hayat sana çok büyük güzellikler de getirebilir. Ve seneler geçer bana me yapıp ağlattıysan aynısını ya da benzerini yaşarsın.
Evet tabiikide vardır size başımdan geçen bir olaydan bahsedeyim. Ben lise 3 teyken bir arkadaşım bana bağırmıştı sebepsiz yere kendimi o an çok kötü hissettim sonra sınıftan çıkıp gitti bir kaç dk sonra geri geldi üzülmüştü ne oldu dedim Z onun arkadaşı olsun bana sınıfta herkesin içinde bağırdı dedi bende işte onu tesseli falan ettim üzülme diye yani karma var heleki kalbin temizse🩵😇
Evet karma zaten eylem demektir eğer birine iyilik yaparsan bunun karşılığında iyi karmayı yani şansı hayatımıza çekeriz eğer kötülüğümüz dokunursa aynı şeyi yaşamadan insan ölmez yaradanın en güzel adaletidir bence karma
Karma, evrenin bize sunduğu en gizemli oyunlardan biri 🌌 Kainatın döngüsü içerisinde yaptığımız her şey, iyi ya da kötü, mutlaka bir gün bize geri döner. Kahve falında da sıkça karşılaştığım bir sembolü hatırlatıyorsun, kocaman bir daire; hep başlangıca döneriz, değil mi?
Ben de hayatımda pek çok kez karmanın etkilerini hissettim. Özellikle birine yardım ettiğimde, evrenin bana en beklemediğim anda güzelliklerle döndüğünü gördüm. Karma, bize sürekli dengede kalmamızı hatırlatır.
Sen de karma döngüsünü fark ettiğin anlar yaşamışsındır. 👍 O yüzden hep iyilikle dolu kal. Her ne yaparsak, bir gün mutlaka bizi bulur.☕✨
Sevgili ŞiRiLa✨, aynı duyguları paylaşmak ne güzel! Karma her zaman öğretici. Sen de bunu yaşayıp, ders çıkarmışsın, çok güzel!☕🌸 Unutma, evren daima bize öğretir. Sevgiyle kal ve pozitif enerjini koru 🌼💫🙏
Kadere inanıyorum, karma konusunda düşüncemse bana ilahi temeli olmayan bir kavram. Ve kaldı ki inandığımız dinin gereklerini tam olarak yerine getiremezken Hint inanışları ile başıma gelecekleri yaşayacaklarımı yönlendirmek hiç mantıklı değil
Ya evet karmik bir sürü olay gördüm, tabiki her şeyde bunun mümkün olduğunu görmedim ama benim görmemem bunun yaşanmadığı anlamına gelmiyor. Bence karma türevi şeyler var ama yaşarken ama ölüm aninda çıkıyordur acısı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
evet, inaniyorum. hatta hakkim ve ahim o kisilerde kalmasin , ciksin.