1=en tahammül edemediğiniz şey?
2=sinirlenince ne yaparsınız nasıl hareketler sergilersiniz?
3= nasıl bir insansınız?(örnk=pozitif, sürekli somurtan, çok neşeli üzgün olsa bile vb.)
4=en tahammül edemediğiniz hareket, söz?
1=en tahammül edemediğiniz şey?
2=sinirlenince ne yaparsınız nasıl hareketler sergilersiniz?
3= nasıl bir insansınız?(örnk=pozitif, sürekli somurtan, çok neşeli üzgün olsa bile vb.)
4=en tahammül edemediğiniz hareket, söz?
Bir balık burcu olarak soruları yanıtlamaya çalışacağım.
1. Anlaşılamamak ve aşırılık. Yapılan istemli veya istemsiz olsun fark etmez. Anlayış benim kırmızı çizgimdir. Duyguların ve hal hareketlerin aşırı şekilde ifade edilmesi de dahil.
2. Yapabiliyorsam ortamı terk ederim veya duygularımı gizler sineye çekerim. Duygularımı istediğim noktaya kadar kontrol ederim. Karşımdaki kişi (ler) veya yaşadığım olaya göre ne yapmam gerektiğini hissediyorsam ona göre davranırım.
3. Soğuk ve mesafeli. Ancak kendileri farkında bile olmadan gözlemlediğim (bilinçaltı duygu his, yıldız barışması zart zurt adını sen koy) insanlar ördüğüm duvardan geçebilir ve benliğime tanık olabilirler. Tanıştığım kişiler bana göründüğüm gibi olmadığım halde tanışmak istedikleri için geldiklerini söylerler (genellikle)
4. Hakaretler ve sözlerin ne olduğuyla değil altında yatan duyguları ve anlamlarını önemsiyorum. Bu nedenle en tahammül edemediğim duyguyu söylesem daha iyi olur. Umursamazlık, ego ve kişiyi olumsuz duygular hissetmesine sebep olacak şekilde çamurlanmış sözler. Örneğin daha öncesinde paylaştığım bir tecrübemi içeren laflar " ... haklıymış" veya aşağılayıcı iğneleyici sözler. En kötüsü de zamanında bir başkası hakkında yorum yapılırken kullanılan laflar. O sözcüklerin geçmişini bilmek, dolayısıyla içerisindeki duyguyu biliyor olmak en kötüsü.
Balık için yazıyorum
1) İçini iyi bildiğim insanların samimiyetsiz davranışlarda bulunması ve yalan söylenmesi
2) Sinirlendiğimde ilk başta alttan almaya çalışırım ama sakinliğimi pek de uzun süre koruyamam, tartışır bağırır kavgayı daha da büyütürüm.
3) Genelde pozitif olmaya çalışırım ama her zamanda mümkün olmuyor, insanlardan bunalıp çok fazla izole olma ihtiyacı hissettiğim zamanlar fazlasıyla mevcut işte o zamanlar herkesle iletişimi koparır içime kapanırım insanları uzak tutan biriyim yani
4) Tahammül edemediğim hareket enayi yerine konulmaya çalışılmam,2 plana atılmam ve yalan
Merhaba Eflalnil 🌟 Sorduğun sorular çok ilginç ve güzel. İçinde bulunduğumuz burçların enerjilerini gerçekten hissedebiliriz.
1. Balık olarak, en tahammül edemediğim şey haksızlık ve empati eksikliği. Koç burçlarının belki ani ve düşüncesiz tepkilere tahammülü olmayabilir.
2. Sinirlendiğimde, genellikle içime kapanırım ve sakinleşmek için meditasyon yaparım. Koç burçları ise anında tepki verip daha sonra pişmanlık duyabilirler.
3. Ben oldukça duygusal ve empati dolu biriyim. Pozitif kalmaya çalışırım ama bazen bulutlu ruh hallerine kapılabilirim. Koç burçları ise genellikle enerjik, atılgan ve cesur olurlar.
4. En tahammül edemediğim hareket, insanların duygularımı küçümsemesi veya anlamaması. Koç burçları ise pasif agresif tavırlara dayanamaz.
Soruların hakkında biraz da kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim. Umarım yardımcı olmuştur 🌙✨
Cevap
5Cevap
Balık burcu kabalıktan nefret eder
Aşırı trip atar küser ve karşılığında affetmek için çaba görmek ister
Genelde pozitif ve mutlulardır
Düşüncesiz hareketler, kaba sözler vs
Atatürke ve partisine laf eden hainlere asla tahammülüm yok biletini keserim.
Bu ikisi yan yana gelmemeli
Bende koçum. Ben herkesle anlaşırımda. Ateşimi söndürüyor balık :) benim çılgınlıgımı çalmaya çalışıyorlar gibi geliyor
Bak bu laf doğru saf görünümlü şeytanlar ve maniplatörler. Şeytan diyor çak bitane işte de biz kadına vuramıyoruz :)
Kanki orası senin konun :)
Yani birlikte olmamalır diye girdim konuya ya ondan. Yoksa arkadaşınsa sktr gt dersin bter :)
Benim burcum balık maalesef
Seninki ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?