Ben sana bir şey diyim mi? asıl narsist olanlar en çok yengeçlerden çıkıyor.
Yay konusunda çok haklısın 1. sırada geliyor benim için de uzak durulması gereken burçlarda. ama akrepler de sıkıntılıdır. Aslanlar dediğin gibi çok megalomanlar aynı fikirdeyim.
Erkekler Ne Diyor
Kovalar genelde Narsist oluyor,
Listede yok ama Yay lar ise burnunun dikine gidiyor.
ikizler in kaprisi ve değişkenlik hali çekilmiyor.
Aslanlar ise ayakları yere değmiyor, burunları çok dik.
Ben sana bir şey diyim mi? asıl narsist olanlar en çok yengeçlerden çıkıyor.
Yay konusunda çok haklısın 1. sırada geliyor benim için de uzak durulması gereken burçlarda. ama akrepler de sıkıntılıdır.
Aslanlar dediğin gibi çok megalomanlar aynı fikirdeyim.
Yay kadını Terazi gibi nere ağır basarsa ora gidiyor bir gün senle bir gün farklı biriyle asla aşık olmayın ASLA
7 tane burç var gerisi yok 😂
Yay, akrep bunlardan uzak durmak lazım.
bi tane daha hakkım olsaydı o da yengeç derdim.
Yay seçeneklerde bile yok
sen de yay görünüyorsun siteye göre 😂
Hiç şüphesiz Yay. kesin net.
Katılıyorum sana, şeylerinin doğrusuna gidiyorlar. Kendi bildiğinden şaşmaz, insanı verem ederler.
Ben de yay karısı diyecektim seçenekte koymamış 😂
Aynen
Aslan
Yengeç
Oğlak
Senin burcun mu oğlak?
Yengeç ve oğlak Aşık olunmaması gereken Benim burcum koç
Anladım, Allah hayırlısını versin. 🙏🏻
Amin amin Allah razı olsun bilmukabele
Koç Ateştir, Yengeç su gurubudur, zaten zıtlar. Oğlak bana göre iyidir.
işte her burç birbiri ile geçinemez ki