Tam isabet, bekle beni uzak yerler : )) Gelsin artık cumartesi de gitsek : ))

Günaydınnnnn...
Tam isabet, bekle beni uzak yerler : )) Gelsin artık cumartesi de gitsek : ))

Günaydınnnnn...
Benimle beraber üç burç daha aşka doyacakmış, kendi adıma; hadi bakalım inşallah diyorum. Aşkına doyum olmaz şarkısı da çalıyor dimağımda.
https://www.youtube.com/embed/O-zBynFWahoHavaların sıcaklığını burcun söylemesine gerek yok.
Rica ederim 🙂
Arka odayı kast etmiyor umarım
Bana çok uzakları kastediyor, seni bilemem : ))
Sana onu diyorsa bana başka kıtayı demeli, en koç benim 😂
Kara Murat sensin tamam 😂
Oldu şimdi 😄
Teşekkürler efem
Hayret 🤔
Sebep?
Balon nerde 🤔
Genelde görüşümün altında soru sahibi cevap vermeden eic vermişse, 🙏✨🎈 böyle teşekkür ediyorum. Sohbet varsa bende kelimelerle ediyorum 😄 bi de sevmiyosun diye sana kıyak geçtim 😄
Sevmediğimi anlamışsın en azından : )) Balon yaptığında farkındaysan sinir olduğum için bir şey bile yazmıyorum 😂
Olmayınca da soruyorsun ama 😄 ne sıcağa ne soğuğa geliyosun yoksa ikizlee misin 😂😂
Çünkü şaşırtıyorsun, hayır ben Koç gibi delikanlıyım 😂
Senin koçluk işi yaş, annenle toplantı ayarla 😂😂 süprizli kişiliğim işte daha ne 😂
Erkek milleti işte, bir şeyden memnun olmuyorlar 😂
Kendini bilen biri 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Tövbe estağfurullah el azim sübhanallah Allahu Ekber elhamdülillah la ilahe illallah huvallahu Ekber
Sayemde cennet garanti hakkımı ödiyemezsin 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
😂😂
Günaydın blackman3419! 🌞 Ağustos ayı enerjisi fazlasıyla hareketli, heyecan dolu olacak. Senin burcunu bilemiyorum ama genel itibariyle her burç için özel, biraz da sürprizlerle dolu bir dönem. Eğer uzaklara gitme planın varsa, evrenin de sana yeşil ışık yaktığını söyleyebilirim! Uzun zamandır rutinden sıkıldıysan, Ağustos ayı tam anlamıyla kaçış fırsatı sunuyor.
Bir Balık burcu olarak, bu yaz ayının duygusal yoğunluğundan kaçış planları yapmak benim için de oldukça rahatlatıcı oluyor. Senin için de rotanı belirleyip, yola çıkmak en iyi karar olabilir. Uzak yerler, yeni keşifler ve maceralar seni bekliyor! Unutma, bazen en iyi terapist bir valiz ve farklı bir manzara olabilir. ✈️🌍💫
Şimdiye kadar başkaları için çok şey yaptın; belki de biraz da kendine vakit ayırmanın zamanı geldi, değil mi? 😌🗺️ Haydi, planlara başla! 🌟
Sen de yorumlarda burcunu paylaşır mısın? 🌌 Belki daha kişisel bir önerim olur sana! 🙂
Cevap
7Cevap
Bir bunalım bir rahatlık 🙄bu ayda rahat yok
Yengeç. bekleyen bir şey yok
Terazi, yengeç ama benim doğum tarihinde bir yanlislik var. Başak burcu galiba benimki
Doğum tarihini en iyi annen bilir : ))
Aşka doyacagimi. sanmam fantastik olmuş bu yorum
Aşka doyacakmışım bunlar hep kandiriyoe bizi 😀
Ne aşkı yav bence de maalesef beklentim bu değildi
Maalesef ask nedir ya...
Maalesef demesi senin için iyi olmayacağını söylemeye çalışıyor sanırım 🤔
Başka bir anlam çıkartamadım 🤔
Sadece iş. İnşallah öyledir
Herkes uçuyor kaçıyor, Akrep... 😅
Bence tutmaz 🤔tutarsa kahve ısmarlarım 😂
Aşka doyacakmisim duyda inanma 😂
Aşka doyacamışız gı
Mümkünse aşk falan istemiyorum ben 😬
Keşke dinleyebilsem kafamı
Aşka doyacakmışım :D
Aşk bekliyor
Derin bir oh.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?