Uzun süre havas ilmiyle uğraştım ama insanlar neden boyle?

İnsanlara ücretsiz yardım ettim birçok karanlık enerjiden kurtardım Allah rızası için fakat karşılığında çok kötü şeylerle karşılaştım. Artık karşılıklı yapacağım yine kötü ben olacağım dertlesmek istedim sadece
Uzun süre havas ilmiyle uğraştım ama insanlar neden boyle?
Cevapla