
Sizi koruyan uyaran melekleriniz var mı, inanır mısınız böyle şeylere? Gelmesin o melek daha iyi böyle bence😂😂

Sizi koruyan uyaran melekleriniz var mı, inanır mısınız böyle şeylere? Gelmesin o melek daha iyi böyle bence😂😂
Bazen verilmiş sadakamız varmış ya da Allah korudu deriz. Ne olursa olsun evet inanıyorum. Her daim koruyanlar var bizi. Ve kötü şeyler olduğunda da vardır bir hayır diyorum.
Var olmaz mı.
Sağımız da ki ve solumuzdaki melekler günahı da yazıyor sevabı da yazıyor. Sonumuz hayrola
Sanki var gibi korunduğumu düşünmüyor değilim
Cevap
4Cevap
Hayır benim kimsem yok maalesef
Kalbime hisleri gönderiyorlar. Onlara inanıyorum. Boş yere uyarmazlar beni.
Şizofreni var mı sende
Neden 😂😂😂
Bu denli düşünmeni sağlayacak nedir diye sordum o sebeple
İnanmak zorunda değilsin.
tamam
Boş bırakmazlar zaten beni varlar.
Ne yapıyor keratalar😂😂gelcem geliyorum diyormu😂😂
Kerata deme çarpılırsın :) hiç gitmediler ki :D
Yok ya bana bir şey yapmaz onlar. O kadar küfür yediler benden
Benimkilere bişi desene akşam gelsin rüyalarına :)
Yok ben kimseye hakaret etmem, benimkiler hariç😂😂
Böyle giderse onlarda seni terk eder demedi deme :D
Etsin umurumda değiller😂 ben kendimi korurum.
Çarpılırsan haber ver :D
Günah işleyince gidiyormuş😂😂öyle denildi. Bilgine😂😂
O zaman benim çarpılmam lazımdı yok öyle bişi :D
Günah işledikce kaçışlarına şahit olmuştum.
Ciddi misin 😂😂
Allah korusun yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?