Enerjinin yüksek olması için bir sebep mi lazım?

Doğuştan olamaz mı? Hayat dolu olamaz mı? Küçük şeylerde hayat bulamaz mı o kişi? Yüksek yüksek tepelerde mi olması lazım? Birden çok vasıfa mı sahip olması lazım?
Enerjinin yüksek olması için bir sebep mi lazım?
Cevapla