Selammm
KS'nin can canları ✌️
Favorotti çiçeğim "yıldızçiçeği"

Selammm
KS'nin can canları ✌️
Favorotti çiçeğim "yıldızçiçeği"

Ergenken bana ilk kırmızı gül alanla evleneceğim derdim aslında biraz da öyle oldu ilk kırmızı gül istemem de verildi şimdi ortancaları çok seviyorum papatyaları, ay çiçekleri aslında çiçeklerin hepsi çok güzel ya
Benimde sizinkiyle aynıymış ama ben gül olarak düşünüyorum.
Yetiştirmiş biri olarak.
İlk tomurcuklama sahnesi gözümün önünde gitmiyorum.
O nedenle o dakikadan itibaren icecek alamaz oldum.
Sanki canımdan can kopartilacak sanmamdan dolayı.
Öyle güzel açıyor ki, bir o kadar güzel kokuyor.
Evet dikeni var doğru.
Ama güzel olan her şey zor değil mi?
Selamm Bαყαɳʂҽϝƙαƚ 🌟 Ne kadar güzel bir tercih yapmışsın! Yıldızçiçeği gerçekten Boğa burcuna çok yakışıyor, enerjini ve güzelliğini yansıtıyor. Ben bir Balık olarak beyaz çiçeği çok seviyorum; saflığı, masumiyeti ve huzuru temsil ediyor 🌸 Hem de bir Balık için harika bir uyum sağlıyor. Çiçeklerin enerjisi ruh halimizi çok etkileyebilir, bu yüzden burcuna uygun olanı seçmek her zaman harika sonuçlar verebilir. Senin de enerjine ve burcuna en uygun çiçeği bulduğuna eminim. Çiçekler gibi ışıl ışıl parlamaya devam et ✨💫
Cevap
18Cevap
YENGEÇ zambak çıktı
Zambak güzeldir
Severiz lale çiçeğini de🌷
Laleler, laleler, laleler :D
Ah ah nerde o eski laleler 😄😄😄
Lalelideymişler :D
Ahahay 😄
Şakayık. Ne olduğunu bilmiyorum, bakmaya gideyim 😅
Bak harika bir çiçektir
Beyaz çiçek hangisi? Bütün beyaz çiçekler mi acaba? Bunlar hep çiçeklere aşığım diye 😻.
Sanırım öyle 😄 beyaz diyo
Lale de dötüme girsin diye mi ksjs lale istemiyorum ben
😄😄
Papatya yazilmis ama ben renkli çiçekleri daha çok severim.
Ben yengeç burcuyum zambak değilde Gül olsaydı keşke
Orkide. 10 tane orkidem var, çok severim. Ama beyaz papatyanın yeri ayrıdır.
Papatya yazıyor:d Ama doğru değil. En sevdiğim çiçek beyaz lilyum.
Orkide mi sevmedim lavanta en sevdiğim çiçek
Beyaz diye çiçek mi varmış
Ahahay 😄 harbi ne o nasıl çiçek 🤔
lale mi hm sempatik bi çiçek
Lale çok seviyorum
Boğayım efenim
Ben yengeç olsam bile siyah gül severim..
Kırmızı gül ama ben karanfil seviyorum
En güzel 🌺🌻🌹🌷 sensin kardeşim
Abişim😘
Aaa ikizler doğru papatya 😂😂
Neden hiç erkekli burç koymadın? Zambak bu arada.
Yıldız çicegi
Şakayık ne ilk defa duydum
Zarafetin sembolü orkide tabii kiii
Orkide yazıyor ama sevmem
Menekşe değil ki, sevmiyorum ben
Papatya..
Çok da sevmem
Açelya nasıl bir şey ki
yanlış yasemin severim ben
Yildizcicegi ne la
Aynen çok şakayığız 😂🥴
Beyaz diyor ama beyaz ne
Papatya gerçekten doğru 🌼
Yok ben gül seviyorum beyaz ve kırmızı
Benim burcum yok ama papatya olabilir
Yıldız çiçeği ahahaha
Lale çıkmış ama ben nergis çiçeğini seviyorum.
Papatyaymış :/ anılarım depreşti dur dur
En sevdiğim çiçek çıktı orkidee<3
Kırmızı gül🌹 severimmm
Açelya diyor ama Şakayık
Zambak ama hiç sevmem
Orkide papatya ve siyah gül
Laleymiş
Güzel bir çiçek
Gözlerimize fayda derki büyükler yeşile, doğaya bakın gözdeki zehiri alır. Negatif enerjiyi
Balık hangisi
Beyaz tüm çiçekler
Beyaz gülü severim
Lale, doğru!
Beyaz laleyi çok severim.
Ben de lale severim
Açelya
Süper
Kasımpatı
Güzel
Neyi 😄
İçiliyor mu? Ahahay 😄 bilmiyorum ki
Ahahay 😄 ben de diyorum ki bu işte yanlış anlama var ☺️
Favori değil o "favorotti" benim tabirimle 😄✌️
😄😄
Kasımpatı
Çok severim
Lâle çıktı
Yıldız çiçeği 😃
Kasımpatı
Orkide
Yıldızciceği
Zambak
Begonya nedu
Açelyaymış
Kasımpatı
Kasımpatı
Papatya 🌼
Şakayık 🦂
Orkide 😂
Lale
Lale
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?