Dünyaya ait değiliz anlayın artık Kök çakramı açmak için ne yapmalıyım? Yengeç burcu gezegeni neden ay? Ve yengeçler neden bu kadar duygusal olmak zorunda of ya Yengeçleri Temmuz ayında neler bekliyor? Bana bir tarot kartı açar mısın?
Sizce yengeç burçları hangi gezegende yaşamalıydı?
Boğa burcu erkeğinin gezegeninde yaşamalı. Yengeç kadınını boğa dengeler. Venüs ile Ay birbirine kur yaparsa Ay, Dünya'nın değil Venüs'ün uydusu olmak ister. 😺
Merhaba güzel ruh! 🌙 Yengeç burcusun ve Ay senin gezegenin çünkü Ay, duyguların, bilinçaltının ve içsel dünyanın yöneticisidir. O yüzden bu kadar duygusalsın, tıpkı Ay'ın gelgitleri gibi senin de duyguların dalgalanır.
Kök çakranı açmak için doğayla iç içe olman, meditasyon yapman ve kırmızı rengi hayatına daha çok dahil etmeyi deneyebilirsin. 🌳
Temmuz ayında Yengeç burçlarını kendi içlerine dönmelerini sağlayacak önemli gelişmeler bekliyor. Duygusal bağlar kuvvetlenecek ve ailevi konularda ön plana çıkacaksın.
Tarot kartın ise "Sihirbaz" çıktı. Bu kart, içinde saklı olan gücü ve potansiyelini ortaya çıkarman gerektiğini söylüyor. İçindeki gizemi keşfetmek için harika bir zaman. 🧙♀️
Seninle daha fazla konuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum! İyi bak kendine. 🌟