Mesaj attırma ritüeli denedim ters tepti. Böyle ters tepme durumları var mı?

Internette dolaşan ve çok popüler olan ,1 günde veya 20 saatte mesaj attirma ritüelleri var. Ben de bunlardan birini denemek istedim. 10 gün evvel ayrilmistik. Bu kişiyle öyle çok kötü ayrılmamıştık. Sadece kırgınlık vardı. Nazikçe ayrilmiştik.

Ritüeli çok inanarak eksiksiz ve mutlulukla yaptım. Sonra tam ritüelin sonuç vermesi gereken saatlerde bu kişi benim numaramı sildi. Ben şok oldum. Watsaptan anlaşılıyor numaran onun rehberinden silinince.

Ben çok şaşırdım ve ritüelin bir işe yaramadığını düşünüp ona kendim mesaj atmaya karar verdim. Mesaj attim ama cevap inanilmaz derecede kaba ve nefret doluydu, net olarak kestirip attı. Dediğim gibi biz kötü ayrılmamıştık. Barışmak istemiyorsa bunu kibar normal bir dil ile söyleyebilirdi. Neye uğradığımı şaşırdım. Tamam bitti, bitsin de , anlamadığım şey, acaba bu ritüel ters mi tepti? Böyle şeyler oluyor mu? Ters tepme falan? Siz böyle bir şey duymuş muydunuz?

Mesaj attırma ritüeli denedim ters tepti. Böyle ters tepme durumları var mı?
Cevapla