Yıldızım yüksek mi? bu çevremdekileri etkiler mi?

arkadaşlar şimdi benim 6. hisler çok kuvvetli. ve zamanında maalesef fal bakmışlığım da var. ama fal ile ilgili ben paranormal olaylar çok yaşamadım. yaşasam bile çok etkilenmedim. genelde hep çevremde çok oldu onların çok fazla olayları olduğuna şahit oldum. ve bana çok önceden birisi şey demişti. yıldızın o kadar güçlü ki ne yaparsan çevrene yaparsın dikkat et demişti. ve benim yakın arkadaşlarıma ve erkek arkadaşım paranormal olaylar çok yaşadılar. özellikle fal baktığım dönemlerde. kendi kendime kurmak istemiyorum. şu an fal bakmıyorum. ve kimse de bir sıkıntı yok. kafamda mı kuruyorum yoksa böyle bişey olabilir mi?

Yıldızım yüksek mi? bu çevremdekileri etkiler mi?
Cevapla