İstihare, hıdırellez geleneği ve evleneceğin kişiyi rüyanda görme?

Merhaba arkadaşlar, çok garip bir şey yaşadım. Hıdırellez gecesi evleneceğim kişiyi rüyamda görmek ümidiyle çok uzun süredir olan bir boşnak geleneğini yaptım. Her ne kadar çok olacağına inanmasam da yıllardan beri çok merakım vardı ve aşırı derece de denemek istiyor fakat çok da cesarat edemiyordum. Bu sene denedim. Gerekli şeyleri yaptım duaları okuyup yattım. Evet bir rüya gördüm. Hatta halen çok iyi hatırlıyorum. Sabah kalktım 2 tane arkadaşıma rüyamı anlattım. Rüyamı anlatırken aaa ben bu kişiyi tanıyorum dedim. Bir şok geçirdim. Çünkü rüyamda yüzü bulanıktı. Ortam kılık kıyafet vucut yapısından bu kişiyi tanıyorum dedim rüyayı anlatırken. Tabii şok oldum ama yüzü de bulanık olduğu için o mudur değil midir bilemem. Olaydan 1 hafta sonra falan bu tarz şeylerle ilgili bir arkadaşıma anlattım sorunca. O da bana dedi ki bu tarz rüyalarda eğer gerçek hayattan tanıdığın biriyse yüzü bulanık çıkar. Eğer bu kişiyi hiç tanımıyorsan direkt yüzü sana gözükür ki bilesin. Tabii bu da beni şaşırttı. Bundan da 1 hafta sonra çok sevdiğim temiz kalpli bir arkadaşımla otururken benim için istihareye yatmasını rica ettim ve biraz yalvardım. Çünkü yıllardır istiyordum ancak çekindiği için yatmıyordu. O da sonunda kabul etti ve o gece benim adıma istihareye yattı. Sabah kalktığında bana gördüğü rüyayı anlattı ve BENİM GÖRDÜĞÜM RÜYA İLE BİREBİR AYNI! Benim rüyamı görmüş olamazsın ben bu rüyayı gördüm dedim. Ve hayatımda yaşadığım en ağır şoklar arasında ilk 5e falan girer bu olay. Bu nasıl mümkün olabilir? Ama arkadaşım yüzünü görmüş kişinin. Çünkü o bu kişiyi tanımıyor gerçek hayatta. Ve ben de arkadaşıma dedim ki sana foto atıcam gördüğün kişinin bu olup olmadığını söyler misin? (şüphelendiğim kişiyi attım) O da fotolardan sonra rüyasında gördüğü kişinin bu adam olduğunu söyledi. İkimizde şoka girdik.

Arkadaşlar sorum bu yaşanılan hikaye cidden mümkün mü?

Mümkünse hadi benim bilinç altım diyelim arkadaşım ne alaka?

Buna net bir cevabı nasıl ve nereden bulacağım?

Benim bir erkek arkadaşım var 2 yıldır. Sürekli ayrıl barış ilişkiyi yürütmeye çalışıyoruz. Bu durumda bu kişiyle devam etmeyeceğim anlamına mı geliyor? Benim bu olaylardan sonra psikolojim sağlam sarsıldı. Sizce bu durumda ne yapılması gerek? Rüyalarda çıkan kişi yurt dışında yaşıyor. Biz de yurt dışında bir arkadaşım vasıtasıyla tanışmıştık ve zamanında aramızda bir şeyler yaşanmıştı. Ancakk ben TR ye dönmek durumunda kaldım. Sevgililik gibi değil. Ben kendisinden hoşlanmıştım ama kendisini bilemem. Zaten döndüğüm için de konu kapandı. O yurt dışında ben Tr de nasıl yollar birleşir ki? Bu yaşanılan olayın gerçekliğini sorguluyorum. Ne yapmam gerek bu durumda?

İstihare, hıdırellez geleneği ve evleneceğin kişiyi rüyanda görme?
Cevapla